szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Két és fél év alatt 400 felmérést rendelt meg a Miniszterelnöki Kabinetiroda, hogy tudják, miről szóljon a kormánypropaganda, a Medián ügyvezetője úgy számolt, hogy ez félmilliárdos kiadást jelenthetett.

Nagyjából 500 millió forintba kerülhetett, hogy Rogán Antal Miniszterelnöki Kabinetirodája 2015 vége és 2018 között 2-3 naponta készített felméréseket a kormányzati kommunikációs stratégia megalapozásáért – számolt Hann Endre. A Medián ügyvezetője a Klubrádiónak azt mondta: ez nem a külsős cégeknek kifizetett ár, hanem a piaci alapon számolt költség.

A DK azt kérte a kabinetirodától, hogy adja ki a Stop Soros! kampányt alátámasztó kutatásokat és a kapcsolódó számlákat. A kormány előbb tagadta, hogy ilyen kutatások lettek volna, most már azt mondják, az elmúlt években akkora tömegben zúdultak rájuk a felmérések, hogy már maguk sem tudják megtalálni, amit a DK kér tőlük. Megtagadták a költségadatok kiadását is, mondván, ha nem tudják, melyik kutatás foglalkozott Sorossal, akkor azt sem tudhatják megmondani, mennyi pénzt fordítottak rá.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!