„Ha rendes nyugdíjat kapnánk, nem lenne szükség a 30 ezer forintra” – miért dolgozik több mint százezer nyugdíjas Magyarországon?
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Egész nyáron marad a vágányzár és maradnak a pótlóbuszok.
A H7 HÉV-vonalon jelenleg (a Boráros tér és a Kvassay-híd között) fennálló vágányzár és a HÉV-közlekedést kiváltó ideiglenes autóbuszos forgalmi rend augusztus 31-ig marad érvényben – döntötte el a kormány „a Nemzeti Atlétikai Stadion, valamint a gyalogos- és kerékpároshíd, illetve egyéb kapcsolódó létesítmény, infrastruktúra, valamint környezetrendezés ütemezett megvalósítása érdekében”.
Az a határozat is a fővárosi közlekedést érinti, hogy Palkovics László minisztert a kormány megbízta: január 15-éig intézkedjen a fővárosi és elővárosi autóbuszos és vasúti szolgáltatásokról a Fővárosi Önkormányzattal kötött megállapodás módosítására. Eszerint a főváros „a közigazgatási határon belül végzett személyszállítási közszolgáltatások bevételekkel nem fedezett indokolt költségeihez 50 százalékos mértékben a költségtérítési hozzájárulás előlegeként” a következő két évben évi 8,37 milliárd forinttal „járuljon hozzá”.
Tavaly már 125 ezer fölé nőtt a nyugdíj mellett dolgozók száma.
Eltűnhet a Revolut egyik előnye, ha a cég számára kellemetlen módon értelmezik a nemrég elfogadott, Sulyok Tamás aláírására váró törvényt.
A sérültnek élete végéig jár ingyen az összkomfortos lakás.
A Bonbonetti irodákat is fog építeni.
Rendkívül értékes lehet a Magyar Stratégiai Zrt. nevű cég tulajdonában álló ingatlan.
Tizenkét devizahiteles ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.