Adatok a középpontban: ma már nem csak a nagy cégek kiváltsága
 

Adatok a középpontban: ma már nem csak a nagy cégek kiváltsága

Az érettebb digitális gondolkodású vállalatok már felismerték, hogy az adatközponti szolgáltatás már nem csak a nagyobb cégek kiváltsága. A Telekom szakértőjével, Olejnyik Zsanett szenior szolgáltatás portfóliómenedzserrel beszélgettünk arról, milyen előnyei vannak – legyen szó bármilyen méretű cégről – ha a helyben üzemeltetett hardver helyett egy kiszervezett adatközponti szolgáltatást vesz valaki igénybe.

Telekom Telekom


Ungár Péter: a Momentum ne kordonbontással eressze ki a gőzt, arra ott van a versolvasás vagy a boxolás
 

Ungár Péter: a Momentum ne kordonbontással eressze ki a gőzt, arra ott van a versolvasás vagy a boxolás

Az LMP társelnöke szerint a Momentummal pont azért van most konfliktusuk, mert a 2022-es országgyűlési választások után egyetértettek abban, hogy ügyek mentén kell politizálni, nem pedig csak feszültséglevezetésre alkalmas akciókat végrehajtani. Ungár szerint a Momentum azonban nem változtatott, a könnyebb utat választotta és maradt a látványos tartalmatlan politikai akcióknál.

hvg.hu hvg.hu