A tinik jövőképe: csak pénz legyen sok
A TGI Hungary felmérése szerint magyar tinik pénzorientáltak: a megkérdezettek közel felének a sok pénz a legfontosabb az életben.
A szépségipar leginkább a brit fiatalok hiúságát használhatja ki, ugyanis egy felmérés szerint az angol tinik kétharmada állítja, hogy a szépség a legfontosabb dolog az életben. Ugyanezt a magyar fiatalok 30 százaléka gondolja.
A TGI Magyarország idén augusztusban speciális kutatást végzett a 15-25 évesek körében. Olyan fiatalokat kerestek fel, akik korábban részt vettek a TGI Országos Fogyasztási vizsgálatban. Mivel ezekről a fiatalokról már részletes fogyasztási adatai voltak a kutatócégnek, most egy olyan kérdőívet állítottak össze, amely a fiatalok mindennapjait, vágyait, félelmeit vizsgálja.
A TGI Fiatal kutatásából kiderült például, hogy a fiatalok 19 százalékának a családjában gyakoriak a veszekedések, és a megkérdezettek 56 százaléka másképp szeretne élni, mint a szülei. A felmérés a legkülönbözőbb adatokat tartalmazza, például a chatelők hét százaléka talált szerelmet az online beszélgetések során, és a fiataloknak csak hat százaléka nem tudja ki Harry Potter.
A nemek közötti gondolkodásbeli különbségre több kérdésre adott válasz is rámutat. Például a15-25 éves lányok 55 százaléka határozottan egyetért azzal az állítással, hogy „Csak azzal élek szexuális életet, akibe szerelmes vagyok". Ezzel szemben a fiúknak csak a 27 százaléka gondolkodik így. (Kreatív Online)
A TGI Magyarország idén augusztusban speciális kutatást végzett a 15-25 évesek körében. Olyan fiatalokat kerestek fel, akik korábban részt vettek a TGI Országos Fogyasztási vizsgálatban. Mivel ezekről a fiatalokról már részletes fogyasztási adatai voltak a kutatócégnek, most egy olyan kérdőívet állítottak össze, amely a fiatalok mindennapjait, vágyait, félelmeit vizsgálja.
A TGI Fiatal kutatásából kiderült például, hogy a fiatalok 19 százalékának a családjában gyakoriak a veszekedések, és a megkérdezettek 56 százaléka másképp szeretne élni, mint a szülei. A felmérés a legkülönbözőbb adatokat tartalmazza, például a chatelők hét százaléka talált szerelmet az online beszélgetések során, és a fiataloknak csak hat százaléka nem tudja ki Harry Potter.
A nemek közötti gondolkodásbeli különbségre több kérdésre adott válasz is rámutat. Például a15-25 éves lányok 55 százaléka határozottan egyetért azzal az állítással, hogy „Csak azzal élek szexuális életet, akibe szerelmes vagyok". Ezzel szemben a fiúknak csak a 27 százaléka gondolkodik így. (Kreatív Online)