Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Mintegy 11 milliárd eurós beruházást, ugyanakkor 20 százalékos kapacitáscsökkentést, ennek keretében pedig 8300 fő elbocsátását tervezi a General Motors az Opel szanálása érdekében.
Az amerikai anyavállalat európai igazgatója keddi frankfurti rendkívüli sajtóértekezletén ismertette a szanálási tervet, amely magában foglalja azt is, hogy a General Motors 2,7 milliárd euró értékben állami segítséget vár az Opelt gyártó európai országoktól. A szóban forgó összeg több mint a felét, 1,5 milliárd eurót Németországtól remélnek, és erre vonatkozóan hivatalos kérelmet nyújtottak be a német kormánynak.
Az új európai igazgató, Nick Reilly - saját megfogalmazása szerint - reális, felelősségteljes, ugyanakkor becsvágyó tervet terjesztett elő. Reilly egyszerre beszélt a talpra állást, az erősödést biztosítani hivatott, az eddigi hagyományokon, illetve technológiai tudáson alapuló megújulásról, ugyanakkor a költségmegtakarítás érdekében a kapacitások csökkentéséről is. Az igazgató négy fő célkitűzést emelt ki: a minőség további javítását, a meglévő típusok korszerűsítését, az alternatív meghajtású gépkocsik - köztük az elektromos meghajtású Opel Ampera - kifejlesztését, valamint lehetőség szerint új piacok meghódítását. Ebből a célból - mint közölte - az elkövetkező négy éves időszakban mintegy 11 milliárd eurós beruházást terveznek. Reilly közölte azt is, hogy az Opelt, illetve a Vauxhallt gyártó országoktól 2,7 milliárd eurós állami támogatással számolnak. Ennek oroszlánrészét Németország fizetné, az erre vonatkozó - már beterjesztett - hivatalos kérés 1,5 milliárd eurót foglal magában. Kiszivárgott értesülések szerint az állami támogatást német részről fele-fele arányban fizetné a szövetségi kormány, illetve a németországi Opel-üzemekkel rendelkező tartományok, Hessen, Észak-Rajna-Vesztfália, Rajna-Pfalz és Türingia.
A General Motors képviselői megerősítették, hogy Európa-szerte mintegy 8300 munkahely megszüntetését tervezik, ebből csaknem 4 ezer Németországot érinti. Ugyancsak megerősítették a belgiumi Antwerpenben lévő Opel-üzem bezárását. A tervezett németországi elbocsátások leginkább a bochumi üzemet érintik, ahol a termelés területén 1799 munkahely szűnik meg. Rüsselsheimben 862, Eisenachban és Kaiserslauternben egyaránt 300 fő elbocsátását tervezik. Ezen kívül a németországi Opel-agytrösztnek számító rüsselsheimi üzem 650 igazgatási alkalmazottjának is megszűnik az állása.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A magánintézményben elhelyezett kisfiúért havonta 220 ezer forintot fizetett a család.
Hol máshol lehet együtt lógni egy pingvinkolóniával, megkóstolni néhányat a világ legjobb borai közül, és élvezni a tengerparti kilátást egy hegy tetejéről?
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A Szovjetunió szétesése és a hidegháború vége óta soha nem volt ennyire feszült viszony a NATO és az orosz hadsereg között.