Tetszett a cikk?

A kommunikációs csatornák egyre inkább átalakulnak, ezzel együtt a közösségi média szerepe is felerősödik. A céges facebookban, twitterben, blogokban rejlő lehetőségeket pedig egyre több szervezet ismeri fel és használja.

Magyarországon 2002-ben jelent meg az első közösségi oldal, az iWiW. Az igazi nagy áttörés azonban a kétezres évek közepén történt, amikor az emberek tömegesen kezdték el használni, és a cégek is felismerték, hogy ez egy csatorna lehet a fogyasztók, ügyfelek eléréséhez, s használható marketingre, ügyfélkapcsolatokra, PR-ra, CRM-re, értékesítésre, toborzásra is.

Céges facebookokkal a versenyelőnyért

A nagyvállalatok rájöttek, mekkora előnnyel bír egy belső vállalati közösségi oldal a globalizáció korában és a tudásalapú gazdaságban. Ennek azonban még nincs akkora múltja, hiszen ezzel az olyan úttörőnek számító vállalatok, mint például az IBM, is csak 2007-ben kezdett el komolyabban foglalkozni. Előnye, hogy egy világszerte százezer dolgozót foglalkoztató vállalat könnyedén szerezheti be, gyűjtheti össze, oszthatja meg a fontos információkat, tapasztalatokat, s fejlesztheti dolgozói készségeit. A személyes információk megosztása révén pedig többet tudhat meg a munkavállalóiról, gondolkodásmódjukról, azonnal tudomást szerezhet arról, mi foglalkoztatja őket, mivel elégedettek és mivel kevésbé, ezáltal pedig nő a vállalati bizalom. A cikk teljes szövegét a HR Portalon olvashatja.

Orosházára már megérkezett az első gólya

Orosházára már megérkezett az első gólya

Nem találják a hétfő reggeli vonatgázolások egyik sérültjét

Nem találják a hétfő reggeli vonatgázolások egyik sérültjét

Újra nőtt Orbán Viktor fizetése

Újra nőtt Orbán Viktor fizetése

Starmer és Macron megegyezett, hogy egyesített erővel támogatják Ukrajnát

Starmer és Macron megegyezett, hogy egyesített erővel támogatják Ukrajnát