szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Magyar Marketing Szövetség június elején tartotta meg az alakuló elnökségi ülését, aminek egyik legfontosabb feladata az alelnökök megválasztása volt.

Az MMSZ alelnökét nem a Közgyűlés, hanem az elnök javaslatára maga az elnökség választotta ki a soraiból - közölte a Magyar Marketing Szövetség. Két általános alelnök, illetve egy ügyvezető alelnököt neveztek ki. A két általános alelnök közül egy az oktatói, egy a gyakorlati vállalati szektorból került ki.

Az oktatói, kutatói vonalat Dr. Piskóti István, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének igazgatója, a gyakorlatit pedig Sütő Ágnes, a Magyar Bankszövetség kommunikációs és marketing vezetője képviseli. Az ügyvezető alelnök szerepét - folytatva a korábbi évek gyakorlatát - Tonk Emil, az Üzleti Akadémia vezetője tölti be. Mindhárom jelöltet az elnökség egyhangúlag választotta meg.


Ez most akkor laptop vagy tablet? Szemmel látható változásra készül az Apple az új iparági pletyka szerint

Ez most akkor laptop vagy tablet? Szemmel látható változásra készül az Apple az új iparági pletyka szerint

Mától az ország összes állattartó telepén listát kell vezetni a ki- és belépő emberekről és autókról

Mától az ország összes állattartó telepén listát kell vezetni a ki- és belépő emberekről és autókról

Több mint 100 veszélyes kémprogramot találtak, telefonokon terjednek azokhoz, akiket kipécéztek

Több mint 100 veszélyes kémprogramot találtak, telefonokon terjednek azokhoz, akiket kipécéztek

Kiakadtak az osztrákok, mert szerintük nem szóltak nekik a magyar hatóságok, hogy a határ mellett temetik a fertőzött teheneket

Kiakadtak az osztrákok, mert szerintük nem szóltak nekik a magyar hatóságok, hogy a határ mellett temetik a fertőzött teheneket