Új fejest neveztek ki a TV2-nél
Szeptembertől Koltai Péter irányítása alá tartozik a TV2 terjesztési, üzletfejlesztési, valamint digitális média csoportja. A menedzser előzőleg az HBO-tól érkezett a csatornához.
A TV2-nél Koltai Peter feladata lesz a TV2-csoport digitális stratégiájának kialakítása és monetizálása, kihasználva az üzletfejlesztés, a terjesztés és a digitális média kínálta összes szinergia lehetőséget - áll a csatorna közleményében.
A tavaly év végén összevont Kereskedelmi és Üzletfejlesztési Igazgatóságon belül Koltai Péter közvetlenül az idén januárban kinevezett Kereskedelmi és Üzletfejlesztési Igazgatónak, Laczkó Endrének jelent majd.
A szakember iparági pályafutását 2001-ben a T-Online-nál kezdte, ahol öt év alatt Üzletfejlesztési menedzserből a Multimédia terület igazgatója lett. Két évvel később az Origo Zrt. TV Üzletág and Termékmenedzsment igazgatójaként - az idén szintén a TV2-csoporthoz igazolt Molnár Sándorral a csapatában – két új média brandet vezetett be a piacra, a LifeNetworkot és OzoneNetworkot.
Koltai Péter 2011 és 2013 között az HBO regionális központjában üzletfejlesztési alelnökként az HBO on demand szolgáltatásának, az HBO GO-nak a piaci bevezetéséért felelt. Mindezek mellett vezetői szerepet látott el az HBO Europe területi növekedési stratégiájának megvalósításában - ovlasható.