Olyan nagy lett a válogatott reklámértéke, hogy még az olimpiát is focilabdával próbálják eladni
 

Olyan nagy lett a válogatott reklámértéke, hogy még az olimpiát is focilabdával próbálják eladni

Egy jó sportreklámmal mindent el lehet adni, a szponzoráció csúcsát a páros évek jelentik, amikor foci-Eb vagy vb és olimpia van. Szoboszlai Dominik esetében tudatos döntés volt, hogy csak most árasztanak el vele mindent, a magyar válogatott támogatói között pedig a tisztán piaci alapon hirdetők mellett Csányi Sándor MLSZ-elnöknek is több vállalatát megtaláljuk. Szőllősi Lili cikke.

hvg.hu hvg.hu




Hatékonyabb, rugalmasabb, okosabb: ezek a legújabb Ipar 4.0-trendek
 

Hatékonyabb, rugalmasabb, okosabb: ezek a legújabb Ipar 4.0-trendek

Vajon hogyan tudja az adott cég menedzsmentje megőrizni, sőt erősíteni piaci pozícióit működésének racionalizálásával? Az automatizációval vagy a különböző robotikai fejlesztésekkel hogyan lehet tartós és hathatós választ adni a munkaerőhiány okozta nehézségekre? Mennyi idő alatt térül meg az ilyen irányú technológiai fejlesztés? Legújabb podcastunkban ezekre is választ adunk meghívott szakértőinkkel!




Balatoni helyett dubaji nyaraló? Ma már ez is megfontolandó
 

Balatoni helyett dubaji nyaraló? Ma már ez is megfontolandó

Egyre többen tágítják az ingatlanvásárlási fókuszukat. Az már nem újdonság, ha valaki Magyarország – azon belül is mondjuk a Balaton – helyett külföldön, például Horvátországban vagy Olaszországban vesz lakást, házat vagy nyaralót befektetési céllal. Az utóbbi időben azonban már távolabbi célpontok, Dubaj, Ciprus vagy Spanyolország is alternatívát jelentenek. De vajon ez mennyire jó ötlet? Ezt jártuk körül alaposan szakértő segítségével.

Crystal Group Crystal Group