Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Látványos szakaszához érkezett az építkezés a repülőtéri Business Park számára kijelölt területen. Az első bérlő, a DHL irodai- és raktárlétesítménye várhatóan nyár elejére készül el, jelenleg már az épület vasbeton födémszerkezete épül. A végeredmény egy közel 8000 négyzetméteres raktár- és egy 3000 négyzetméteres irodaterületű épület lesz.
December eleje óta tartanak az építési munkálatok a repülőtér déli részén kijelölt Business Park területén. A Budapest Airport és a DHL képviselői 2012. novemberben írták alá az irodai- és raktárlétesítmény hosszú távú bérleti szerződését, ez után szinte azonnal elkezdődhetett a munka. A régi épületek lebontása, közművek kiváltása és a tereprendezés után megkezdődött az új létesítmény építése. A Deutsche Post DHL légi- és tengeri szállítmányozási üzletága, a DHL Global Forwarding, valamint közúti fuvarozási szolgáltatója, a DHL Freight irodai- és
raktárlétesítménye várhatóan nyár elejére készül el. A DHL egy másik divíziója jelenleg is működtet irodát, illetve cargo raktárhelyiségeket a Budapest Airport területén, sőt, egy áruszállító Airbus A 300F típusú repülőgépet is állandó jelleggel itt állomásoztatnak.
Jelenleg már a létesítmény födém szerkezetének építését és a tartó gerendák beemelését végzi a kivitelező Market Építő Zrt. A tervek szerint az épület vázszerkezete heteken belül elkészül, egy hónap múlva pedig már tető alatt lesz a teljes létesítmény. Az építkezés várhatóan a nyár első felében fejeződik be, ez után a bérlő elkezdheti betelepíteni a saját eszközeit és berendezni az irodáit. A DHL központ összességben egy 7800 négyzetméteres raktárból, egy 3 ezer négyzetméteres irodaterületből és a hozzá tartozó 5700 négyzetméteres manőverezési területből áll.
„Jól tudjuk, hogy a budapesti ingatlanpiac nagyon nehéz helyzetben van, szerencsére a repülőtéri Business Park kivétel ez alól. Biztos vagyok abban, hogy különleges helyszín vonzereje miatt a repülőtéri Business Park további új beruházásokat hoz magával” – hangsúlyozta René Droese a Budapest Airport ingatlangazdálkodási igazgatója. Hozzátette: „A repülőtér délnyugati területén, Vecsés tőszomszédságában minden feltétel adott egy modern kereskedelmi- és irodapark fejlesztéséhez: kiválóak a közúti összeköttetések, arról nem is beszélve, hogy itt működik Magyarország meghatározó légiközlekedési kapuja.”
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.