Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A Turkish Airlines 2012-ben 1,13 milliárd török lírás nettó profitról számolt be ami döntően az utasszám és a foglaltság emelkedésének tudható be. Egy év alatt 20 százalékkal nőtt az utasok száma.
A Turkish Airlines 2012-ben 1,13 milliárd török lírás (kb. 481 millió euró) nettó profitról számolt be ami döntően az utasszám és a foglaltság emelkedésének tudható be - írja a Balkans.com. A Turkish Airlines 2012-ben 39 millió utast szállított, ami 20 százalékkal több az előző évinél. A légitársaság nemrég közölte, hogy 2015 és 2020 között 117 Airbus repülőgéppel tervezi bővíteni flottáját.
A török légitársaság azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a következő időszakban éves szinten 46 millió fős utasforgalmat és 9,7 milliárd dolláros forgalmatt érjen el. A Turkish Airlines növekedésének jelenleg gátat szabnak a szűkös isztambuli reptéri kapacitások. Az első számú repülőtéren, az Atatürkön nincs lehetőség a bővülésre, így most a második számúra, a Sabiha Gökcenre fókuszálnak miközben arra várnak, hogy meginduljon a város harmadik légikikötőjének építése.
A légitársaság egyik menedzsere azt mondta, hogy a sikerük kulcsa az, hogy annyira intézményesítettek (itt minden bizonnyal a pontosságra és szervezettségre utalt a munkatárs), mint a Nyugat, és annyira érzelemmel teliek, mint a Kelet.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?