Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Ez az első alkalom, hogy a nagyok mellett egy kisvállalkozás is hirdeti magát az amerikai reklámünnepen.
Az egyik legnagyobb amerikai sportesemény, a Super Bowl alatt zajló reklámdömpingben volt egy 30 másodperces történelmi mozzanat is, amikor lement az első kisvállalkozás olyan reklám, amely egy kisvállalkozást hirdetett. A GoldieBlox nevű startup, ami építő és technikai játékokat gyárt kislányoknak, 4 milliárdos csekket kapott a fél perces reklámért, azonban lehetséges, hogy így 111,3 millióan láttak azt, legalábbis a tavalyi rekordnézettségből kiindulva. – írja a Forbes.
A cég alapítója, Debbie Sterling egy játékboltban való sokkoló látogatás után döntött úgy, hogy építőbb játékokat fog gyártani gyerekeknek, mert úgy látta, hogy nem sok változott az ő gyerekkorához képest, még mindig minden rózsaszín, és nem éppen gondolkodásra ösztönző. „Már gyerekkorunktól arra nevelnek minket, hogy királynők szeretnénk lenni, még most is, amikor az ország mérnökeinek 14 százaléka nő” – fejti ki motivációit Debbie Sterling TED előadásában. A Kickstarteren 150 ezer dolláros tőkét összekalapozó projekt 2013-ben kezdte értékesíteni játékait, és ezzel a hirdetés könnyen lehet, hogy forradalmasítja a játékpiacot, és ráveszi a nagy játékgyártókat is, hogy felülvizsgálják és megújítsák termékskálájukat.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?