Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Munkaerőhiány miatt késik a második ütem befejezése az Apollo Tyres magyarországi gumigyárában – állította a napi.hu.
A Gyöngyös mellett működő, indiai tulajdonban levő üzem azonnal tudna akár száz főt is alkalmazni – írta a napi.hu.
A gyártóbázist ugyan idén tavasszal átadták, de a beszámoló szerint a gyöngyöshalászi üzem termelését az egyre komolyabb munkaerőhiány immár komolyan akadályozza.
Egyre kevesebb a munkáskéz és a portál szerint ennek tudható be, hogy az idén őszre ígért termelésbővítés is elmaradt az üzemben.
Az indiai cég egyik vezetője, Kannan Prabhakar tavaly augusztusban még azt mondta, a személyautóhoz szükséges abroncsok gyártásának beindulását követően 2017 harmadik negyedévében beindul a teherautó- és autóbuszabroncsok gyártása is.
Ez utóbbiról a napi.hu szerint azonban immár nincs szó. A cég ezzel kapcsolatban azt közölte, hogy "a teherautó- és autóbuszabroncsokat készítő üzem kivitelezésén jelenleg is dolgozunk. A termelés beindításáról tájékoztatást fogunk adni, amikor az megkezdődik".
A cégvezető a tavaly nyári sajtóinformációk szerint arról is beszélt többször, hogy a tervek szerint a gyár fejlesztési részlegében kétszáz mérnököt alkalmaznak majd és hamarosan beindul az üzem bővítése is. Minderről úgy tűnik, már szó sincs – írta a napi.hu.
A termelési és munkaerőgondokról szóló kérdésekre a cég sajtóügynöksége azt válaszolta, hogy a gyöngyöshalászi üzemben a termelés fokozatosan indul. Ahogy folyamatosan fut fel a termelés, úgy vesz fel egyre több embert az Apollo Tyres. Ez a folyamat az előzetes terveknek megfelelően zajlik, a termelésben pedig nincs fennakadás.
A fejlesztési részleg létrehozását is cáfolta a cég a beszámoló szerint. "Az Apollo Tyres azóta, hogy bejelentette, hogy zöldmezős beruházással üzemét Gyöngyöshalászon építi fel, nem közölt olyat, hogy itt fejlesztő központot is létrehozna" – idézték a válaszukat.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Nem csak a Pride-felvonulás előtt volt erősen kusza a jogi helyzet, a demonstráció után is egymást érik a kérdések. Ha az utolsó pillanatig bírsággal riogatták a résztvevőket, akkor mi, miért és kinek az utasítására változott a menet napjára? Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama.
Utolérte az Audit is a német autóipar válsága. Egyre kevesebb motor készül Győrben, nagyobb nyári leállást is terveznek, leépítések várhatók.
A Tisza Párt elnöke szerint pár hónap alatt összeomlott a költségvetés.
A biztos pártválasztóknál 44-37-re vezet a Tisza a Fidesszel szemben, a Mi Hazánknál viszont erősen rezeg a léc a kutatás szerint.
A gyanúsított és az áldozat együtt indult Nagykanizsáról Ausztriába.
Még mindig téma a budapesti Pride.
A Messinai-szoros alig pár kilométer, ennél jóval hosszabb hidat is képesek már építeni a szakemberek.
Máté Gábor 15 év után távozik.