Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Egyelőre nem jött be a váltás azoknak a csapatoknak, amelyek a Nike-t és az Adidast dobták Mészáros Lőrincék mezeiért.
Import – kínai és török – alapanyagból készülnek a 2rule sportmárka termékei – erősítette meg a Magyar Sportmárka Zrt. a Népszava információját. Azt azonban továbbra sem lehet pontosan tudni, hogy a nagyobbrészt Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó cég hol gyártatja a mezeket és melegítőket, amelyekkel immár három NB I.-es csapatot látnak el.
A zrt. vezetője és kisebbségi tulajdonosa a kormánymédiának több települést is említett mint gyártási helyszínt, ezek közül két városban – Kecskeméten és Jászberényben – a Népszava szerint nem tudnak erről, a gombai alvállalkozóval már szerződést bontottak, a rakamazival pedig még nem is kötöttek megállapodást. A lap megkeresésére a cég újabb közleményt adott ki, amelyben Jászberény már nem szerepelt, bekerült viszont Szombathely és "még legalább három kisebb" varroda.
Dárdai Pál a reklámarca Mészáros Lőrinc sportmárkájának
Ebben a szezonban három NB I.-es csapat játszik majd 2rule szerelésben, felkészülnek az olimpikonok.
A zrt.-nek egyelőre nincs központja, bemutatóterme, a telephelyén a társaság neve nincs kiírva. A honlapja a hétvégén elindult ugyan, a webshopja azonban nem, csak annyi derül ki róla, hogy aki a 2rule termékeit választja, az "sporttörténelmünk legendás küzdelmeinek hagyományait" viselheti magán. Azt is állítják, hogy saját technológiát fejlesztettek 2RCool névvel, aminek "köszönhetően ruháink a bőröddel együtt lélegeznek". Az Adidasnak is van hasonló technológiája, azt ClimaCoolnak nevezték el.
A Dárdai Pállal reklámozott 2rule-ra váltás egyébként nem hozott szerencsét a Felcsútnak, a Haladásnak és a Diósgyőrnek: mindhárom csapat vereséggel kezdett a bajnokságban.
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Bemutatjuk Lastovót, ahol nem csak a föld felett, hanem alatta is lehet túrázni.
Lapunk korábbi moszkvai tudósítóját Kacskovics Mihály Béla kérdezte.