szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egyelőre nem jött be a váltás azoknak a csapatoknak, amelyek a Nike-t és az Adidast dobták Mészáros Lőrincék mezeiért.

Import – kínai és török – alapanyagból készülnek a 2rule sportmárka termékei – erősítette meg a Magyar Sportmárka Zrt. a Népszava információját. Azt azonban továbbra sem lehet pontosan tudni, hogy a nagyobbrészt Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó cég hol gyártatja a mezeket és melegítőket, amelyekkel immár három NB I.-es csapatot látnak el.

A zrt. vezetője és kisebbségi tulajdonosa a kormánymédiának több települést is említett mint gyártási helyszínt, ezek közül két városban – Kecskeméten és Jászberényben – a Népszava szerint nem tudnak erről, a gombai alvállalkozóval már szerződést bontottak, a rakamazival pedig még nem is kötöttek megállapodást. A lap megkeresésére a cég újabb közleményt adott ki, amelyben Jászberény már nem szerepelt, bekerült viszont Szombathely és "még legalább három kisebb" varroda.

Dárdai Pál a reklámarca Mészáros Lőrinc sportmárkájának

Ebben a szezonban három NB I.-es csapat játszik majd 2rule szerelésben, felkészülnek az olimpikonok.

A zrt.-nek egyelőre nincs központja, bemutatóterme, a telephelyén a társaság neve nincs kiírva. A honlapja a hétvégén elindult ugyan, a webshopja azonban nem, csak annyi derül ki róla, hogy aki a 2rule termékeit választja, az "sporttörténelmünk legendás küzdelmeinek hagyományait" viselheti magán. Azt is állítják, hogy saját technológiát fejlesztettek 2RCool névvel, aminek "köszönhetően ruháink a bőröddel együtt lélegeznek". Az Adidasnak is van hasonló technológiája, azt ClimaCoolnak nevezték el.

A Dárdai Pállal reklámozott 2rule-ra váltás egyébként nem hozott szerencsét a Felcsútnak, a Haladásnak és a Diósgyőrnek: mindhárom csapat vereséggel kezdett a bajnokságban.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!