Kiberbiztonság: Meddig kell elkészülnie a kötelező auditnak?
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
A Dunkin' Donuts szerint akadályozza növekedését a neve, ezért kényszerül módosítani azt.
Nevet változtat jövőre a nagy amerikai cég, a Dunkin’ Donuts: kidobja a fánkot, és marad Dunkin’.
Azért döntöttek így, mert túl nagy figyelem hárult a fánkra, a cég pedig azt szeretné elérni, hogy ne a fánkról, hanem inkább az italairól legyen híres. Ezért a jövőben inkább a kávéira és a teáira koncentrál.
„Eljön az az idő, amikor a vállalatoknak nevet kell változtatniuk, e nélkül ugyanis nem tudnak üzletileg növekedni” – nyilatkozta a New York Timesnak egy szakértő. Mások azonban arra figyelmeztetnek, hogy a vállalat ezzel akár vásárlókat is veszíthet.
A céget 1950-ben alapította Massachusettsben William Rosenberg, akkor kapta a nevét is. Jelenleg 11 ezer üzlete van világszerte, ebből nagyjából 9 ezer az Egyesült Államokban. A tesztelést már tavaly elkezdték: Kaliforniában már át is neveztek egy üzletet Dunkin’-ra.
A Dunkin Donuts Corporation a világ egyik legnépszerűbb gyorsétteremlánca – régebben Magyarországon is voltak üzleteik –, azonban Európában ma már csak 10 országban vannak jelen.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Az öröklés előkészítése, a vagyon átruházása bonyolult, tudatosságot igénylő folyamat – különösen akkor, ha működő cég is van a javak között.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Az olasz kormány folytatja a lavírozást az Egyesült Államok és Kína között.