Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Lehet még növelni a jegyáron kívüli kiegészítő bevételek arányát, de nem sokáig – nyilatkozta Váradi József.
Miért van az, hogy a Wizz Airen és a Ryanairen kívül minden légitársaság meg tudja oldani a kézipoggyászok kezelését? Ezt kérdezte a Forbes Váradi Józseftől, a Wizz Air alapítójától. Ő azt válaszolta:
Nem hosszú távot repülünk, az emberek nem vágynak luxuskörülményekre, hanem hogy minél olcsóbban eljussanak A-ból B-be, hogy ott élvezzék az életet.
A logikus felvetésre, hogy akkor a fizetős poggyászfelvitel és az utasok szétültetése után jöhet-e a fizetős wc, azt mondta: van még tér, hogy az egyéb bevételek arányát növeljék. „De a saját szolgáltatásaink csontosításának a határához értünk, ebben már nem látok drámai lehetőségeket”. Beszélt arról is, hogy bár megtehetné, soha nem utazik magánrepülővel, memrt annak rossz üzenete lenne, azt pedig nem engedné egyik gyerekének sem, hogy a Wizz Airnél dolgozzon, mert nem tudná megőrizni a cégvezetői objektivitását velük szemben. Arra a kérdésre pedig, hogy teljesen biztos-e benne, hogy öt év múlva a Ryanair és az easyJet mögött a harmadik legnagyobb légitársaság lehetne a cég Európában, annyit válaszolt: “akkor leszünk a harmadik, ha ők is el tudják mondani magukról, hogy öt év múlva még egyben lesznek. A Ryanairről ez elhihető, az easyJettel kapcsolatban viszont már feltehető ez a kérdés.”
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Arról is beszélt, ha szemmel lehetne ölni, Brüsszelben egy sortűzzel elintézték volna.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A volt vezérkari főnök azt mondta, jobb lenne, ha például a kézigránát-baleset miatt elrendelt vizsgálat eredményét tennék közzé végre.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.