Így jön össze a giccses karácsonyi reklám a Brexit-drámával

Egy karikatúrán a délutáni londoni sajtóból.

  • hvg.hu hvg.hu
Így jön össze a giccses karácsonyi reklám a Brexit-drámával

Nagy-Britannia mai napjának két legfontosabb eseményét gyúrta egybe az Evening Standard karikaturistája: Theresa May brit kormányfő parlamenti felszólalását a szinte mindenki által gyűlölt Brexit-megállapodásról és a John Lewis idei karácsonyi reklámjának bemutatóját.

Azok kedvéért, akik még nem látták: utóbbi főszereplője Elton John, zenéje pedig az énekes-dalszerző Your Song (A dalod) című szerzeménye. May dala pedig egy másik Elton John-szerzemény, a Don't Let the Sun Go Down on Me, ennek emblematikus mondatát emeli ki a karikatúra, amely így magyarul így hangzik: "elveszíteni mindenkit olyan, mint mikor leáldozik a napom".

A lap főszerkesztője egyébként George Osborne, May elődje, a Brexit-népszavazásba belebukott David Cameron kormányának pénzügyminisztere. May pedig éppen azt várja, hogy összejön-e a megfelelő számú támogatás egy személye elleni bizalmatlansági indítványhoz a parlamentben.

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.