Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Két éve még a csúcson volt, most teljessé vált az egykori NER-csillag bukása.
Június közepén eladta két éve még piacvezető médiaügynökségi csoportját az időközben a kormány kegyeltjei közül látványosan kieső Kuna Tibor, írja a G7.hu gazdasági szakportál. A korábban Szijjártó Péter külügyminiszterrel és Seszták Miklós egykori fejlesztési miniszterrel is jó kapcsolatot ápoló üzletember a Trinity Communications Kft.-t és a Young and Partners Kommunikációs Kft.-t (Y&P) is értékesítette.
Kuna – és itt megemlítendő: Csetényi Csaba is – korábban a Fidesz-kormány kedvenc PR-osának számított 2018 nyaráig, milliárdos megrendeléseket kaptak a Rogán Antal minisztériuma alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivataltól. De felmondták velük a szerződést, Kuna csoportja pedig egyetlen piaci megbízást tudott felmutatni.
A G7 most a cégbírósági papírok szerint azt írja, a tulajdonosváltásról másfél hónapja döntöttek, pár nappal később pedig be is jegyezték az új tulajdonost, Bíró Istvánt. A szakmai körökben nem igazán ismert új tulajdonos már át is nevezte a cégeket: a Trinityből SBH Solution Kft., a Y&P-ből pedig HSB Product Kft. lett. A lap szerint Bíró Istvánnak nincs ügynökségi múltja.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.