Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Közel félmillióval kevesebb géppel találkoztak tavaly a HungaroContol légi irányítói, mint 2019-ben, a koronavírus előtt.
Sosem látott visszaesést hozott a koronavírus-járvány a légi közlekedési iparágban – összegezte 2020-at közleményében a HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt. Mint írják, a HungaroControl légi irányítóinak közel 60 százalékkal kevesebb géppel volt dolguk, mint 2019-ben.
Rekordév volt a 2019-es, amikor több mint 1 millió volt a légiforgalmi szolgálat által felügyelt repülők száma. Ide a hazai és a koszovói átrepülő gépek, a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre érkező, illetve onnan induló járatok, valamint a nem ellenőrzött légtérben közlekedő kisgépek tartoznak. Tavaly ezek száma alig haladta meg a 420 ezret. A kisgépek száma csökkent a legkevésbé, de ezekből is 23 százalékkal kevesebb repült 2020-ban.
Legkevesebb három év kell a HungaroControl szerint ahhoz, hogy a légi forgalom újból elérje a 2019-es szintet. Az idei évre a 2019-es gépmozgások 50–60 százalékával számolnak.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.
14 kilót fogyott a német aktivista.
Fedinec Csilla szerint enyhíthető lett volna a feszültség a kárpátaljai magyar férfi halála ügyében, ha értelmes párbeszéd indul Ukrajnával.