Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A tömegközlekedési dolgozóknak elegük van abból, hogy bántalmazzák őket az utasok.
Lázad a teljes járművezetői szakma, a vasutasok után a BKV-sokat és a volánbuszosokat képviselő szakszervezet is megszólalt: nem tűrik tovább a járművezetők verbális vagy tettleges bántalmazását, amit az utasoktól naponta elszenvednek – áll a fővárosi közösségi közlekedési cégnél működő Egységes Közlekedési Szakszervezet (EKSZ) közleményében.
Mint írják, az EKSZ már öt évvel ezelőtt is kérte Pintér Sándor belügyminiszter közbenjárását a tettesek szigorú megbüntetésére, ám azóta sem történt semmi.
Pedig a támadások rendszeresnek tekinthetők, az utasok leköpik, megverik, durván bántalmazzák a kalauzokat, járművezetőket. Volt olyan, hogy mentőnek kellett elvinnie a munkáját végző sofőrt, a bűne csupán annyi volt, hogy jegyvásárlásra szólította fel a bliccelőket.
Az EKSZ elnöke, Naszályi Gábor attól tart, hogy előbb-utóbb valaki az életével fog fizetni azért, mert az illetékesek nem vették komolyan a sofőrök segélykiáltásait. Az EKSZ elnöke kijelentette: amennyiben a jogalkotók továbbra sem törődnek az egyre veszélyesebb jelenséggel, kezdeményezni fogja, hogy a vasutasok, a volánbuszosok és a BKV-sok közös figyelemfelkeltő és egyben tiltakozó demonstrációval emlékeztessék a döntéshozókat: minden egyes bántalmazás, amit a közösségi közlekedésben dolgozók elszenvednek – az esetleges haláluk is –, az ő lelkükön szárad.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.