Adatok a középpontban: ma már nem csak a nagy cégek kiváltsága
 

Adatok a középpontban: ma már nem csak a nagy cégek kiváltsága

Az érettebb digitális gondolkodású vállalatok már felismerték, hogy az adatközponti szolgáltatás már nem csak a nagyobb cégek kiváltsága. A Telekom szakértőjével, Olejnyik Zsanett szenior szolgáltatás portfóliómenedzserrel beszélgettünk arról, milyen előnyei vannak – legyen szó bármilyen méretű cégről – ha a helyben üzemeltetett hardver helyett egy kiszervezett adatközponti szolgáltatást vesz valaki igénybe.

Telekom Telekom











Nyáry Krisztián: Intenzívebben rászálltak a könyvesboltokra, ellenőrök figyelik, fóliáznak-e
 

Nyáry Krisztián: Intenzívebben rászálltak a könyvesboltokra, ellenőrök figyelik, fóliáznak-e

Nyár végéig szinte alig, azóta viszont intenzíven ellenőrzi a fogyasztóvédelem, hogy a könyvesboltok betartják-e a gyermekvédelminek nevezett törvény könyvekre vonatkozó rendelkezéseit, azaz fóliáznak-e – állítják kereskedők. A Líra bolthálózatát súlyos milliókra büntették, a cég kérte a végrehajtás felfüggesztését, amit első fokon elutasítottak – másodfokon még nincs döntés.

hvg.hu hvg.hu