A fiatalok hozhatják el a lángosforradalmat a Balatonnál
 

A fiatalok hozhatják el a lángosforradalmat a Balatonnál

Miért vett meg egy nagy múltú, de veszteséges üzletláncot? Mit kellene csinálni ahhoz, hogy ne legyen méregdrága egy croissant? Mi a legnagyobb baj azzal, hogy a Balatonon még mindig ugyanúgy sütik a lángost? És miért nem érdemes mindenkinek akciózni a tejfölt? Andrejszki Richárddal, a Chef Market tulajdonosával beszélgettünk annak kapcsán, hogy cége a Culinaris új tulajdonosa lett.


„Nem mindegy, hány fokon tároljuk a csokit, ahogy az sem, hogyan tároljuk a veszélyes anyagokat”
 

„Nem mindegy, hány fokon tároljuk a csokit, ahogy az sem, hogyan tároljuk a veszélyes anyagokat”

A jelenlegi versenyhelyzetben azok a szolgáltatók tudnak előrelépni, akik magas műszaki színvonalat, megbízható működést kínálnak. Ilyen szolgáltató a szerződéses logisztikával foglalkozó Raben Trans European Hungary Kft. is, akik magas szakértelemmel rendelkeznek a veszélyes áruk logisztikájában ugyanúgy, mint az élelmiszerek kezelésében. Árvai Csaba ügyvezető igazgatóval beszélgettünk.





Nyitás az alternatív befektetések felé
 

Nyitás az alternatív befektetések felé

Az Apelso-t választotta magyarországi partneréül a BlackRock alapkezelő az alternatív befektetések területén. Illés István, az Apelso cégtársa elmondta, az együttműködésnek köszönhetően hamarosan az ügyfeleik is részesedhetnek a private markets befektetések dinamikus bővüléséből. A family office és wealth management szolgáltatásokat nyújtó vagyonkezelő további két új alternatív alappal is készül: az épp most induló ingatlanfejlesztésekbe fektető alap mellett egy hedge fund meghonosítását is tervezik.













„Az akciókra nagyon harapnak a magyarok, de nem érezzük, hogy több pénzük lenne”
 

„Az akciókra nagyon harapnak a magyarok, de nem érezzük, hogy több pénzük lenne”

A Diego új tervei szerint túllövi idén a korábbi számait. A lakberendezési üzletlánc vezetésében sem számítottak ilyen folyamatokra, a tervezett 7 százalékról közel 10-re emelkedett az árbevétel növekedése, és ha fájó is a magyar áfakulcs meg az élesedő verseny, az akciók és megnyerhető fiatal vásárlói réteg stabil üzleti kilátásokkal kecsegteti a céget Magyarországon, a régióban pedig további komoly bővülési lehetőségek akadnak. Varga Balázzsal, a Diego ügyvezetőjével beszélgettünk a cég legújabb budapesti üzletének megnyitóján.