Miért mindig ugyanazt a márkát vásároljuk?
 

Miért mindig ugyanazt a márkát vásároljuk?

A marketing alattomos erővel hat a tudattalan énünkre, és már ott is egy tábla csoki a kezünkben. A neuromarketingesek legalábbis ezt akarják mindenkivel elhitetni, és hozzáteszik, hogy a döntéseinkért az agyi törzsdúcok területe a felelős. Tényleg ilyen egyszerűen működik?

HVG Extra Business HVG Extra Business


Sok pénzt keresni kevés munkával? Ez ma már nem megy
 

Sok pénzt keresni kevés munkával? Ez ma már nem megy

Egy debreceni cégvezető így foglalta össze a munkaerőhiányból fakadó gondokat, hozzátéve, hogy a fiataloknak ma már nem elég a biztos fizetés: a bátorítás mellett motiválni, az elérendő célok közös megfogalmazásában is segíteni kell őket.

hvg.hu hvg.hu




Most akkor lőttek a plázáknak, vagy van remény a túlélésre?
 

Most akkor lőttek a plázáknak, vagy van remény a túlélésre?

A kiskereskedelem online forgalma folyamatosan növekszik és egyre nagyobb részarányt képvisel a teljes kereskedelmen belül. A kérdés az, hogy amennyiben folytatódik ez a trend vajon életben tudnak-e maradni a plázák, élményközponttá alakulnak át, esetleg raktár lesz belőlük, vagy teljesen megszűnnek.

hvg.hu hvg.hu




Újabb szakadást okozhat Franciaországban a Notre-Dame tüze
 

Újabb szakadást okozhat Franciaországban a Notre-Dame tüze

Újabb társadalmi ellentéteket okozhat Franciaországban, hogy miközben már több mint egymilliárd euró gyűlt össze a hét elején leégett párizsi székesegyház, a Notre-Dame felújítására, nem jut elegendő pénz mintegy ötezer egyéb templom renoválására.

hvg.hu hvg.hu