Manipulált hírek és hőbörgő bloggerek
Csónakszex és blogoló újságírók
A hvg.hu médiabloggere az elmúlt héten az animált Balaton-reklámról, blogfaluról és a webnaplók olvasottságának növeléséről ír.
Átalakuló BBC, és a reklámok túlbecsülése
Médiabloggerünk ezen a héten az elektronikus média mintapéldányának, a BBC-nek átalakításáról, honlapjának frissítéséről, csökkenő lapméretekről és a reklámok jelentőségének túlbecsüléséről ír.
Ki viszi haza a laptopot?
Már csak egy kör van hátra. A hvg.hu blogversenyének záró szakaszában a kategóriagyőztesek közül a közönség kiválasztja a Golden Blog idei nyertesét, aki egyben elviszi a verseny fődíját, egy laptopot.
Rendkívüli hírek és manipulált eredmények
Médiabloggerünk ezen a héten is elkészítette összefoglalóját: benne a CNN "közönséges" tartalmairól, a "most érkezett"-hírekről, s Golden Blog győzelem miatti korteskedésről olvashat.
Nácik az iWiw-en és a web-ergonómia pápája
Ezen a héten a BBC szerkesztői blogjaiból, webalapú videó-oldalakról, a legnagyobb magyar közösségi szájtról és a Wall Street Journalból szemezget a hvg.hu médiabloggere.
Lecsengő olvasottság, kettészakadó blogoszféra
Médiabloggerünk ezen a héten az online hírek olvasottságának lecsengéséről, tapogatózó online médiáról, s az egyetlen fogalom mentén kettéosztott újságíró társadalomról elmélkedik.