szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

December 1-től a Bloombergé a Business Week. Nyáron még csak találgatásokat olvashattunk a BW lehetséges eladásáról, október 13-án bejelentették, hogy a Bloomberg a vevő, holnaptól pedig már az új tulajdonos által kinevezett főszerkesztő, Josh Tyrangiel irányítja a munkát - olvasható a Médiablogon.

A Business Week már évek óta gyengélkedett, nem szakmailag, hanem üzletileg. A nyomtatott lap hirdetési bevételei katasztrofálisan visszaestek - írja a blogger. A Médiablog szerint miközben a Businessweek.com jó ideje az egyik legprogresszívebb online magazin, bevételei túl lassan nőttek, nem kompenzálták a nyomtatott magazin kieső bevételeit. A Bloomberg reményei szerint új szerzeményével olyan üzletembereket is elér, akikhez pénzügyi szolgáltatásaival eddig nem jutott el, és "szélesíti" a BW eddigi profilját. A kezdeti ígérgetés ellenére nagyjából száz embert küldtek el - olvasható a blogon. További részletek az új Bussiness Weekről a Médiablogon!

Két embert letartóztattak a Lady Gaga riói koncertjén tervezett bombamerénylet miatt

Két embert letartóztattak a Lady Gaga riói koncertjén tervezett bombamerénylet miatt

Súlyos motoros baleset az M85-ösön – nem nézett a tükörbe az autós

Súlyos motoros baleset az M85-ösön – nem nézett a tükörbe az autós

Megszűnt a Skype

Megszűnt a Skype

ÁSZ-elnök: egy szó sem igaz abból, amit Magyar Péter állít

ÁSZ-elnök: egy szó sem igaz abból, amit Magyar Péter állít