szerző:
HVG
Tetszett a cikk?

Hétfőn reggel többen is arra ébredtek, hogy késik a járatuk. A dolog érdekessége, hogy azok is, akik nem is terveztek repülést mostanában.

„Elnézést kérünk a késésért” tárggyal küldött ki hétfő reggel ügyfeleinek levelet a Wizz Air. Az e-mailben azt írják: „Megértjük milyen kellemetlenséget okozott járata késése üzemeltetési kihívások miatt, és őszintén elnézést kérünk ezért az utazási terveit érintő kellemetlenségért”.

képernyőkép / HVG

Miután szerkesztőségünkből többen is megkapták az üzenetet, az ügyben kérdést intéztünk a Wizz Airhez. Válaszukban azt írják, technikai hiba áll a furcsa levelek mögött. A légitársaság arra kéri utasait, hogy ezt az üzenetet hagyják figyelmen kívül.   

Azon utasokat, akik a napokban repülnek a légitársasággal, a Wizz Air ügyfélszolgálata kiemelt figyelemmel tájékoztatja, ők külön értesítést kaptak, illetve kapnak a járataikkal kapcsolatban. 

A Wizz Air ügyfelei emellett a légitársaság weboldalán, a Flight status menüpont alatt, illetve a Wizz Air alkalmazásában is követni tudják a járatukkal kapcsolatos legfrissebb információkat a kiindulási pont és a célállomás megadásával. 

A hibáért és az esetlegesen okozott kellemetlenségért a Wizz Air elnézést kér.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!