szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az ADrenalin blog aktuális bejegyzésében bemutatja azon „szerencsés” márkákat, amelyek 2009 legrosszabb reklámjaiért felelősek az Egyesült Államokban.

Az ADrenalin blog szerzője szerint nem lehetett egyszerű a bíráknak, hiszen a benevezett alkotások nagy része mesterien bénára sikerült. Ezért a tettért pedig büntetést érdemeltek, melyet a díj alkotói - egy reklámügynöség - egy műanyag serleggel jutalmaztak - írja a szerző. Ha kíváncsi 2009 legbénább reklámjaira, kattintson!

Győrfi Pál megvédte a komáromi ügyeleten hibázó doktornőt, szerinte „jó szakember”

Győrfi Pál megvédte a komáromi ügyeleten hibázó doktornőt, szerinte „jó szakember”

Kemény bírálat Oxfordból az egykori akadémiai intézetek vezetőjének

Kemény bírálat Oxfordból az egykori akadémiai intézetek vezetőjének

Retteghet a Google? Pofonegyszerű lett használni a ChatGPT keresőjét

Retteghet a Google? Pofonegyszerű lett használni a ChatGPT keresőjét

Érdemes lesz az eget kémlelni vasárnap este: szoros közelségbe kerül a Hold és a Mars

Érdemes lesz az eget kémlelni vasárnap este: szoros közelségbe kerül a Hold és a Mars