szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Médiablog szerint az egyszerű tartalommegosztást segítő ShareThis eszköztár segítségével havonta átlagosan 200 millió felhasználó oszt meg tartalmakat - írja a szerző.

A számokból többek között kiderül, hogy 46 %-os részesedéssel még mindig az e-mail a tartalommegosztás legnépszerűbb eszköze - olvasható a Médiablogon. A Facebookot 14,5, a Twittert pedig mindössze 6 % használja tartalommegosztásra. Az eredményeket nem szabad kőbe vésett igazságnak tekinteni, hiszen azok csak a  ShareThis eszköztárat használóktól származnak. A tendencia akkor is figyelemreméltó, ha az adatok pontatlanok - vélekedik a blog írója. Ha kíváncsi a cikk teljes tartalmára, kattintson!
Kreml-közeli orosz propagandafilmestől kapott honoráriumot Trump FBI-igazgatójelöltje

Kreml-közeli orosz propagandafilmestől kapott honoráriumot Trump FBI-igazgatójelöltje

Törvénytelenül gyűjtik az adatokat a felhasználókról a brit szerencsejáték-weboldalak, erre épít hirdetéseket a Facebook

Törvénytelenül gyűjtik az adatokat a felhasználókról a brit szerencsejáték-weboldalak, erre épít hirdetéseket a Facebook

Drámai végjátékban maradt le az olimpiáról a női hokiválogatott

Drámai végjátékban maradt le az olimpiáról a női hokiválogatott

Embereket tisztító mosógépet talált ki egy japán vállalat: bele kell ülni, aztán indulhat a program

Embereket tisztító mosógépet talált ki egy japán vállalat: bele kell ülni, aztán indulhat a program