szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Webisztán blog szerint egy brit házaspár kampányt indított a Facebookon azzal a felkiáltással, hogy ha elege van abból, hogy az aktuális "megasztáros" vezeti a slágerlistát, akkor csatlakozzon hozzánk, és mutassuk meg, nem lehet mindent ilyen műsorokkal manipulálni - olvasható a blogon.

A felhíváshoz több mint 470 ezren csatlakoztak a Facebookon, és december 13-ától a rajongók el is kezdték eszement mennyiségben megvásárolni online a Rage Against The Machine 1992-es Killing in the Name című dalát - írja a blogger. A Webisztán blog szerint a kampány olyannyira jól sült el, hogy sikerült kiütni az első helyről az X Factor aktuális üdvöskéjének debütáló dalát. Ha kíváncsi a történetre, kattintson!

EUobserver: A következő egy év kritikus lesz Magyarország és az Európai Unió szempontjából

EUobserver: A következő egy év kritikus lesz Magyarország és az Európai Unió szempontjából

Gondolkozz velünk: Kötögetés – Szexi a matek 9.

Gondolkozz velünk: Kötögetés – Szexi a matek 9.

Cukorbetegeket sértő poénkodás miatt büntették meg Balázsékat

Cukorbetegeket sértő poénkodás miatt büntették meg Balázsékat

Nyomott áron vásárolják fel a járvány sújtotta területekről az egészséges sertéseket is

Nyomott áron vásárolják fel a járvány sújtotta területekről az egészséges sertéseket is