Halott kislánnyal a rák ellen
Magyarországon még nem annyira általános, hogy egy alapítvány sokkoló reklámmal kampányol. Úgy tűnik a Magyar Rákellenes Liga elérkezettnek látta az időt erre.
A sokkreklám nem újkeletű reklámtechnika. Az addict blog szerzője szerint a befogadók ingerküszöbének emelkedésével egyre gyakrabban nyúlnak hozzá a hirdetők, különösen, ha úgy érzik, az az üzenet, amit át szeretnének adni elég fontos ahhoz, hogy ellensúlyozza a sokkolás esetleges negatív hatásait - írja bejegyzésében. Magyarországon még nem olyan megszokott ez az eszköz, a balesetvédelmi filmekben a végtagok helyett egyelőre még csak dinnyék repülnek, és hús-vér emberek helyett legfeljebb gyurmafigurákat ütnek el - írja az Addict blog szerzője a hazai reklámokról.
Ebbe a viszonylagos csendbe robbantott bele a Magyar Rákellenes Liga egy olyan poszterrel, amelynek láttán kiesik a kormány az egyszerű autós kezéből. A poszteren egy üvegkoporsóba fektetett halott kislány látható, akit rokonai, családtagjai vesznek körül, utolsó búcsút véve a kicsitől.
Ha kíváncsi a Magyar Rákellenes Liga sokkoló felhívására, nézze meg az Addict blogon.
Ebbe a viszonylagos csendbe robbantott bele a Magyar Rákellenes Liga egy olyan poszterrel, amelynek láttán kiesik a kormány az egyszerű autós kezéből. A poszteren egy üvegkoporsóba fektetett halott kislány látható, akit rokonai, családtagjai vesznek körül, utolsó búcsút véve a kicsitől.
Ha kíváncsi a Magyar Rákellenes Liga sokkoló felhívására, nézze meg az Addict blogon.