szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Magyarországon még nem annyira általános, hogy egy alapítvány sokkoló reklámmal kampányol. Úgy tűnik a Magyar Rákellenes Liga elérkezettnek látta az időt erre.

A sokkreklám nem újkeletű reklámtechnika. Az addict blog szerzője szerint a befogadók ingerküszöbének emelkedésével egyre gyakrabban nyúlnak hozzá a hirdetők, különösen, ha úgy érzik, az az üzenet, amit át szeretnének adni elég fontos ahhoz, hogy ellensúlyozza a sokkolás esetleges negatív hatásait - írja bejegyzésében. Magyarországon még nem olyan megszokott ez az eszköz, a balesetvédelmi filmekben a végtagok helyett egyelőre még csak dinnyék repülnek, és hús-vér emberek helyett legfeljebb gyurmafigurákat ütnek el - írja az Addict blog szerzője a hazai reklámokról.

Ebbe a viszonylagos csendbe robbantott bele a Magyar Rákellenes Liga egy olyan poszterrel, amelynek láttán kiesik a kormány az egyszerű autós kezéből. A poszteren egy üvegkoporsóba fektetett halott kislány látható, akit rokonai, családtagjai vesznek körül, utolsó búcsút véve a kicsitől.

Ha kíváncsi a Magyar Rákellenes Liga sokkoló felhívására, nézze meg az Addict blogon.


Parkolás, kompozás: egyre több mindenre jók a céges üzemanyagkártyák

Parkolás, kompozás: egyre több mindenre jók a céges üzemanyagkártyák

Lubickolnak szerepeikben a színészek az újra műsorra vett Rémségek kicsiny boltjában

Lubickolnak szerepeikben a színészek az újra műsorra vett Rémségek kicsiny boltjában

Tovább robognak az árak az iparban is, 8,2 százalékos az éves emelkedés

Tovább robognak az árak az iparban is, 8,2 százalékos az éves emelkedés

Már a lakcímkártyájuk sem érvényes Tarsoly Csabáéknak

Már a lakcímkártyájuk sem érvényes Tarsoly Csabáéknak