szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Magyarországon még nem annyira általános, hogy egy alapítvány sokkoló reklámmal kampányol. Úgy tűnik a Magyar Rákellenes Liga elérkezettnek látta az időt erre.

A sokkreklám nem újkeletű reklámtechnika. Az addict blog szerzője szerint a befogadók ingerküszöbének emelkedésével egyre gyakrabban nyúlnak hozzá a hirdetők, különösen, ha úgy érzik, az az üzenet, amit át szeretnének adni elég fontos ahhoz, hogy ellensúlyozza a sokkolás esetleges negatív hatásait - írja bejegyzésében. Magyarországon még nem olyan megszokott ez az eszköz, a balesetvédelmi filmekben a végtagok helyett egyelőre még csak dinnyék repülnek, és hús-vér emberek helyett legfeljebb gyurmafigurákat ütnek el - írja az Addict blog szerzője a hazai reklámokról.

Ebbe a viszonylagos csendbe robbantott bele a Magyar Rákellenes Liga egy olyan poszterrel, amelynek láttán kiesik a kormány az egyszerű autós kezéből. A poszteren egy üvegkoporsóba fektetett halott kislány látható, akit rokonai, családtagjai vesznek körül, utolsó búcsút véve a kicsitől.

Ha kíváncsi a Magyar Rákellenes Liga sokkoló felhívására, nézze meg az Addict blogon.


Ittasan elaludt egy férfi az ismerősénél, majd amikor felébredt, minden ok nélkül rátámadt

Ittasan elaludt egy férfi az ismerősénél, majd amikor felébredt, minden ok nélkül rátámadt

A mentődolgozók szerint nem szendvicsekre, inkább rendes fizetésre lenne szükség

A mentődolgozók szerint nem szendvicsekre, inkább rendes fizetésre lenne szükség

Fizetős lesz a Reddit egy része

Fizetős lesz a Reddit egy része

Már közel 5 ezer milliárd forint jutott a kormánytól rezsivédelem címén Oroszországba

Már közel 5 ezer milliárd forint jutott a kormánytól rezsivédelem címén Oroszországba