szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Szentkirályi a Történeti Múzeumban tartott sajtótájékoztatón indította útnak új kampányát, amelynek Puskás Ferenc lett a reklámarca - olvasható a Sports Marketing blogon.

Az egykori Honvéd és Real Madrid játékos egy másik volt madridit, Luís Figot váltja az ásványvízmárka arcaként a cég hazai és nemzetközi promóciós tevékenységében. A Szentkirályi a világklasszis magyar futballista iránti tisztelettel hívja fel a figyelmet Magyarország sikereire, legendáira és értékeire. Részletekért és a reklám megtekintéséért látogasson el a Sports Marketing oldalára.
Vincze Szabolcs Sport

„A játék hatalma” - honnan hová tart a magyar foci?

A magyar fociról és ki tudja mikor kezdődött lejtmenetéről már könyvek, cikkek és tanulmányok tucatjai jelentek meg. Ezek a honi futballválságot már majdnem minden aspektusból vizsgálták, a Krausz Tamás és Mitrovits Miklós által összeállított „A játék hatalma” című kötet azonban túlmutat a megszokott, sablonos magyarázatokon.

Klímaválság és fakocka: az orosz metrókocsik története soha nem érhet véget

Klímaválság és fakocka: az orosz metrókocsik története soha nem érhet véget

Újra az eredeti változatában vetítik a Csillagok háborúját

Újra az eredeti változatában vetítik a Csillagok háborúját

Mennyi időbe telik, mire látható eredménye lesz annak, ha elkezdünk edzeni?

Mennyi időbe telik, mire látható eredménye lesz annak, ha elkezdünk edzeni?

Magyarország Trump vámtánca után: botlott a forint, ugrott a tőzsde

Magyarország Trump vámtánca után: botlott a forint, ugrott a tőzsde