szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Szentkirályi a Történeti Múzeumban tartott sajtótájékoztatón indította útnak új kampányát, amelynek Puskás Ferenc lett a reklámarca - olvasható a Sports Marketing blogon.

Az egykori Honvéd és Real Madrid játékos egy másik volt madridit, Luís Figot váltja az ásványvízmárka arcaként a cég hazai és nemzetközi promóciós tevékenységében. A Szentkirályi a világklasszis magyar futballista iránti tisztelettel hívja fel a figyelmet Magyarország sikereire, legendáira és értékeire. Részletekért és a reklám megtekintéséért látogasson el a Sports Marketing oldalára.
Vincze Szabolcs Sport

„A játék hatalma” - honnan hová tart a magyar foci?

A magyar fociról és ki tudja mikor kezdődött lejtmenetéről már könyvek, cikkek és tanulmányok tucatjai jelentek meg. Ezek a honi futballválságot már majdnem minden aspektusból vizsgálták, a Krausz Tamás és Mitrovits Miklós által összeállított „A játék hatalma” című kötet azonban túlmutat a megszokott, sablonos magyarázatokon.

Orbán is kiállt Nagy Márton ötlete mellett, pedig a gyárország-projekt jó eséllyel kudarc lesz

Orbán is kiállt Nagy Márton ötlete mellett, pedig a gyárország-projekt jó eséllyel kudarc lesz

Túlélni a Mount Everestet: a túlélés matematikája bizonyítja, miért jó, ha drónok segítik a serpákat

Túlélni a Mount Everestet: a túlélés matematikája bizonyítja, miért jó, ha drónok segítik a serpákat

Már az evolúciót is megborítják a városok

Már az evolúciót is megborítják a városok

Mi az öregedés kulcsa? – új céget alapít az ELTE genetikai tanszékének vezetője

Mi az öregedés kulcsa? – új céget alapít az ELTE genetikai tanszékének vezetője