szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Szentkirályi a Történeti Múzeumban tartott sajtótájékoztatón indította útnak új kampányát, amelynek Puskás Ferenc lett a reklámarca - olvasható a Sports Marketing blogon.

Az egykori Honvéd és Real Madrid játékos egy másik volt madridit, Luís Figot váltja az ásványvízmárka arcaként a cég hazai és nemzetközi promóciós tevékenységében. A Szentkirályi a világklasszis magyar futballista iránti tisztelettel hívja fel a figyelmet Magyarország sikereire, legendáira és értékeire. Részletekért és a reklám megtekintéséért látogasson el a Sports Marketing oldalára.
Vincze Szabolcs Sport

„A játék hatalma” - honnan hová tart a magyar foci?

A magyar fociról és ki tudja mikor kezdődött lejtmenetéről már könyvek, cikkek és tanulmányok tucatjai jelentek meg. Ezek a honi futballválságot már majdnem minden aspektusból vizsgálták, a Krausz Tamás és Mitrovits Miklós által összeállított „A játék hatalma” című kötet azonban túlmutat a megszokott, sablonos magyarázatokon.

Kitűzték Kapu Tibor űrutazásának új időpontját

Kitűzték Kapu Tibor űrutazásának új időpontját

Kétszeresére emelte fel Trump az egyik legfontosabb vámot

Kétszeresére emelte fel Trump az egyik legfontosabb vámot

Magyar legény viheti a hollandok globális téeszének tojótakarmányos hazai leányát

Magyar legény viheti a hollandok globális téeszének tojótakarmányos hazai leányát

Két kormányzati sarc között nem jutott lélegzethez az Aldi és a SPAR, egyre nagyobbakat hasalnak

Két kormányzati sarc között nem jutott lélegzethez az Aldi és a SPAR, egyre nagyobbakat hasalnak