Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Tisza cipő pécsi mintákkal? Dzsámis stencil más magyar városokban? Pécsi kocsmák országos hálózata cirfandlival és a városra utaló belső dizájnnal? Ízelítő három pécsi egyetemista ötleteiből - olvasható az Urbanista blogon.
Negyvenkét egyetemista csapat készített pályamunkát az első Országos Városmarketing-versenyre, melynek döntőjét február 27-én rendezték meg az EUKN (European Urban Knowledge Network) támogatásával a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Karának Marketing Intézetében. Az anyagok között számos érett koncepció és még több kreatív ötlet akadt. A tanulmányokból az egyik legérdekesebb a pécsi egyetemisták munkája, melynek prezentációját az Urbanista blogon tekintheti meg, kattintson.