Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A taxipiacon tervezett szabályozás ugyan a minőséget, a kedvező árakat és a hatékonyságot helyezi előtérbe, cserébe kartellpiaccá alakítja a fővárosi taxizást. A megszűnő versenyhelyzet pedig nem másnak lesz rosszabb, mint a fogyasztóknak - írja a Kapitalizmus.hu szerzője.
A számos előírás nyilván egyfajta belső söprést is jelent a valakik által valamiért túlméretezettnek tartott fővárosi taxispiacon, ami, ha így is van (most 5500-6000 taxis működik engedéllyel a fővárosban, bár egyes számítások szerint elég volna 4000), nem azt jelenti automatikusan, hogy a probléma állami, illetve önkormányzati megoldás után kiált. Ha ennyi taxis valahogy megél a piacon, és az igénytelenebbekre is van igény, akkor mi is szól az ellen, hogy a piac, azaz ön meg én meg a többi utas döntsön? - kérdi a szerző.