szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A Vuerich testvérek 2011-ben komoly rétegsztárrá váltak, amikor elindították Wayfarer-szerű napszemüvegüket reklámozó...

A Vuerich testvérek 2011-ben komoly rétegsztárrá váltak, amikor elindították Wayfarer-szerű napszemüvegüket reklámozó 1500 like-olót szerző Facebook oldalukat.

A szemüveg extra tulajdonsága az volt, hogy a menő divattárgy újrahasznosított, rétegelt gördeszkalapból készült. A megjelenést követően természetesen mindenki olyat szeretett volna, ám csak korlátozott számban készült a szemcsikből, éppen annyi, hogy néhány divatkép készülhessen belőle.

Mára már csak a srácok Facebook oldala maradt, de még nem érdemes letudni őket, hátha újra előrukkolnak valami új oldallal.

Forrás: napszemuveg.blog.hu

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!