“Az élet rövid. Legyen viszonyod!” - videóval
Az Egyesült Államok kétségkívül a szélsőségek hazája. Hol máshol próbálná egymás mellett hirdetni magát a tévékben a legszigorúbb erkölcsvédők társasága és egy házasságtörésre buzdító weboldal?
A Vanity Fair magazin legfrissebb számában megjelent cikk szerint a Gallup egy 2001-ben készül felmérésében a megkérdezett amerikaiak 79 százaléka “mindig helytelennek” tartotta házastársán kívül mással is szexuális kapcsolatba bonyolódni. Eközben a szakértők egyetértenek abban, hogy a férjek 50-65 százaléka, míg a feleségek 45-55 százaléka megcsalja házastárságát még a negyvenedik születésnapja előtt.
Egy jó üzletember vagy asszony a vélemények helyett a nyilvánvaló tényeknek hisz, így tettek az Ashley Madison nevű párkereső ügynökség alapítói is, akik 2001-ben létrehozták webes adatbázisukat szexuális partnerre vágyó házasok számára.
Az ellentmondásos érzelmeket keltő honlap hamar népszerűvé vált, jelenleg közel 4,4 millió tag keresi a lehetőséget az ismerkedésre és a vállalkozás olyan népszerűvé vált, hogy komoly tévés hirdetési perceket is megengedhet magának. Bár erre nincs is mindig szükség, hiszen az Ashley Madison ügynökséget jó pár beszélgetős műsorban kitárgyalták már, ingyen népszerűsítve az oldalt az erre fogékonyak körében. A nyilvános adatok szerint a tagok között többségben vannaka a kanadaiak (Blame Canada), de az amerikaiak sem vetik meg a házasságon kívüli szexet, természetesen a “bűnös” nagyvárosok, mint Los Angeles és New York, viszik a pálmát.
Egy new yorki hirdetés |
Bár az Ashley Madison diszkrét szolgáltatásokat kínál, magáról a weboldalról igyekszik a lehető legnagyobb hírverést keltő hirdetéseket leadni a tévékben. Ha pedig végül mégis betiltják valamelyik videójukat, az az internet korában talán még nagyobb reklámot jelent, mint maga a tévés szereplés. Legutóbb a milliók által nézett amerikai focibajnokság, a Super Bowl döntőjéhez készült ügynökségi film leadását tagadták meg a legtöbb helyen - kivéve a szélsőséges liberalizmusáról híres Texast. Az Ashley Madison hirdetésének sorsában osztozott egy kissé túlzottan erősre sikerült abortuszellenes videó is, de ha a döntéshozók egy kicsit rugalmasabbak, akár egymás után is leadhatták volna őket a móka kedvéért.
KM