Tetszett a cikk?

Az Egyesült Államok kétségkívül a szélsőségek hazája. Hol máshol próbálná egymás mellett hirdetni magát a tévékben a legszigorúbb erkölcsvédők társasága és egy házasságtörésre buzdító weboldal?

A Vanity Fair magazin legfrissebb számában megjelent cikk szerint a Gallup egy 2001-ben készül felmérésében a megkérdezett amerikaiak 79 százaléka “mindig helytelennek” tartotta házastársán kívül mással is szexuális kapcsolatba bonyolódni.  Eközben a szakértők egyetértenek abban, hogy a férjek 50-65 százaléka, míg a feleségek 45-55 százaléka megcsalja házastárságát még a negyvenedik születésnapja előtt.

Egy jó üzletember vagy asszony a vélemények helyett a nyilvánvaló tényeknek hisz, így tettek az Ashley Madison nevű párkereső ügynökség alapítói is, akik 2001-ben létrehozták webes adatbázisukat szexuális partnerre vágyó házasok számára.


Az ellentmondásos érzelmeket keltő honlap hamar népszerűvé vált, jelenleg közel 4,4 millió tag keresi a lehetőséget az ismerkedésre és a vállalkozás olyan népszerűvé vált, hogy komoly tévés hirdetési perceket is megengedhet magának. Bár erre nincs is mindig szükség, hiszen az Ashley Madison ügynökséget jó pár beszélgetős műsorban kitárgyalták már, ingyen népszerűsítve az oldalt az erre fogékonyak körében. A nyilvános adatok szerint a tagok között többségben vannaka a kanadaiak (Blame Canada), de az amerikaiak sem vetik meg a házasságon kívüli szexet, természetesen a “bűnös” nagyvárosok, mint Los Angeles és New York, viszik a pálmát.

Egy new yorki hirdetés
Az adatbázist működtetői olyannyira sikeresnek tartják, hogy még pénzvisszafizetési garanciát is vállalnak a biztos sikerrel kecsegtető 249 dolláros csomagra (kb. 46 ezer forint), ha a regisztráló tag nem talál magának valakit három hónapon belül, akivel megcsalhatja a feleségét. Az Ashley Madison nők számára ugyanis teljesen ingyenes, ezzel is bátorítva a statisztikák szerint valamivel hűségesebb természetű feleségeket, de az alapvető szolgáltatások a férjek számára sem kerülnek pénzbe. Természetesen az üzenetküldésért, a képcsereért, a chatért és hasonló lehetőségekért fizetni kell. A rendszer úgy van kitalálva, hogy annak a férfinek, aki megmarad az ingyenes regisztrációnál, nem sok esélye van pénzes versenytársaival szemben, erre hamar rájönnek a partnerre vágyó urak.

Bár az Ashley Madison diszkrét szolgáltatásokat kínál, magáról a weboldalról igyekszik a lehető legnagyobb hírverést keltő hirdetéseket leadni a tévékben. Ha pedig végül mégis betiltják valamelyik videójukat, az az internet korában talán még nagyobb reklámot jelent, mint maga a tévés szereplés. Legutóbb a milliók által nézett amerikai focibajnokság, a Super Bowl döntőjéhez készült ügynökségi film leadását tagadták meg a legtöbb helyen - kivéve a szélsőséges liberalizmusáról híres Texast. Az Ashley Madison hirdetésének sorsában osztozott egy kissé túlzottan erősre sikerült abortuszellenes videó is, de ha a döntéshozók egy kicsit rugalmasabbak, akár egymás után is leadhatták volna őket a móka kedvéért.

 



KM
Kíváncsi, hogy készíti Stanley Tucci a csülkös borsólevest? Íme a színész receptje!

Kíváncsi, hogy készíti Stanley Tucci a csülkös borsólevest? Íme a színész receptje!

Egy 116 éves brazil apáca most a világ legidősebb embere

Egy 116 éves brazil apáca most a világ legidősebb embere

52 milliárd forint értékű kokaint foglalt le a francia rendőrség

52 milliárd forint értékű kokaint foglalt le a francia rendőrség

Autós üldözés volt hajnalban Budapesten, hét ember került kórházba

Autós üldözés volt hajnalban Budapesten, hét ember került kórházba