szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Alig egy hónap telt el azóta, hogy a Northwest Airlines 188-as járata a pilóták mulasztása miatt egész egyszerűen a levegőben maradt, máris hatalmas vita folyik az amerikai törvényhozásban arról, hogyan kellene szigorítani a repülőgépek vezetőinek munkamenetét. Mindeközben Európában az ittas pilótákkal van egyre több probléma, és a jelenség aggasztó mértéke szintén változásért kiált.

Az amerikai törvényhozók be akarják tiltani a laptopok és egyéb személyes elektronikus készülékek használatát a pilótafülkékben, hogy megelőzzék az olyan incidenseket, mint ami a Northwest légitársaság 188-as járatával esett meg: október 21-én a gép ugyanis túlrepült úti célján 150 mérfölddel. A repülőn 147 utas tartózkodott, a pilóták pedig egész egyszerűen túl elfoglaltak voltak ahhoz, hogy időben és jó helyen tegyék le őket - számolt be a Yahoo News.

A cikk folytatását és a videót a Travelline oldalán találja, kattintson!

Újabb figyelmeztető jel: alig van hó a Duna vízgyűjtőjén, a Tiszáén nem is mérhető

Újabb figyelmeztető jel: alig van hó a Duna vízgyűjtőjén, a Tiszáén nem is mérhető

Elismerte a BKV, hogy az oroszok nem felújították, hanem újragyártották a 3-as metró szerelvényeit

Elismerte a BKV, hogy az oroszok nem felújították, hanem újragyártották a 3-as metró szerelvényeit

A 4iG űripari cége szerződést kötött egy német antennagyártóval

A 4iG űripari cége szerződést kötött egy német antennagyártóval

Kamu váltó kerül a Kia új villanyautóiba

Kamu váltó kerül a Kia új villanyautóiba