szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy farmermárka igazán szellemes és szórakoztató ötlettel hirdeti új kollekcióját: a webes felhasználók egerük segítségével mozgathatják, vetkőztethetik a kampány főszereplőjét, egy rendkívül szimpatikus úriembert.

Farmer és szabadidő ruházatban aránylag nehéz újat mondani, hát még évente többször, de a Wranger Blue Bell márkájának most sikerült felhívnia magára a figyelmet a 2010-es tavaszi-nyári kampánnyal. Bár a kollekció is remek, a valódi érdekességet más jelenti. A jó ízlésű néző figyelmét már az első pillanatban megragadja a kampány főszereplője, akit Tony Ward személyesít meg, átütő karizmával.

A fotókat és a videót ide kattintva érheti el, klikkeljen!

Január elsején életbe lép az új EU-s cégosztályozás, minden társaságnak megváltozik a kódja

Január elsején életbe lép az új EU-s cégosztályozás, minden társaságnak megváltozik a kódja

Korda Györggyel és Balázs Klárival küzd a rendőrség az online csalók ellen

Korda Györggyel és Balázs Klárival küzd a rendőrség az online csalók ellen

Szakértők: a német autóiparnak termelékenyebbé kell válnia

Szakértők: a német autóiparnak termelékenyebbé kell válnia

Lenyűgözte a brit sportsajtót Szoboszlai teljesítménye a Manchester City ellen

Lenyűgözte a brit sportsajtót Szoboszlai teljesítménye a Manchester City ellen