szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy farmermárka igazán szellemes és szórakoztató ötlettel hirdeti új kollekcióját: a webes felhasználók egerük segítségével mozgathatják, vetkőztethetik a kampány főszereplőjét, egy rendkívül szimpatikus úriembert.

Farmer és szabadidő ruházatban aránylag nehéz újat mondani, hát még évente többször, de a Wranger Blue Bell márkájának most sikerült felhívnia magára a figyelmet a 2010-es tavaszi-nyári kampánnyal. Bár a kollekció is remek, a valódi érdekességet más jelenti. A jó ízlésű néző figyelmét már az első pillanatban megragadja a kampány főszereplője, akit Tony Ward személyesít meg, átütő karizmával.

A fotókat és a videót ide kattintva érheti el, klikkeljen!

Megcsinálták a legendás Macintosh miniatűr változatát: alig nagyobb, mint egy Apple Watch, és működik

Megcsinálták a legendás Macintosh miniatűr változatát: alig nagyobb, mint egy Apple Watch, és működik

Maga a Pentagon is megtolta az ufómítoszok kialakulását

Maga a Pentagon is megtolta az ufómítoszok kialakulását

Orbán Viktor és Menczer Tamás is fontosnak érezte, hogy bevédje Böde Dánielt

Orbán Viktor és Menczer Tamás is fontosnak érezte, hogy bevédje Böde Dánielt

Tizenöt éve még furcsának hatott, hogy a munkások jobbra szavazzanak, ma ők a szélsőjobb bázisa

Tizenöt éve még furcsának hatott, hogy a munkások jobbra szavazzanak, ma ők a szélsőjobb bázisa