szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Csaknem 11 ezer fontot (3,3 millió forint) fizetett reklámszlogenért egy megyei rendőrség Nagy-Britanniában.

Cumbria rendőrsége rendelt szlogent egy reklámcégtől, mely nem tudni, mennyi gondolkodás rukkolt ki a "Biztonságosabb, erősebb Cumbria" jelmondattal. Ezt annyira jónak találta a rendőrség, hogy meg is vette, szóvivője azzal indokolta a szlogen szükségességét, hogy általa az emberek könnyebben azonosíthatják a rendőrség jelenlétét. 

A "projekt" bírálói szerint az embereknek bőven elég, ha azt látják valahol kiírva, hogy rendőrség, és jobban szeretnék, ha adópénzüket inkább bűnüldözésre fordítanák, a szlogentől Cumbra nem lesz se biztonságosabb, se erősebb - adta hírül a The Daily Telegraph című lap.

Magyar Jarvis készül, hogy mindenkinek kézre álljon a ChatGPT

Magyar Jarvis készül, hogy mindenkinek kézre álljon a ChatGPT

Késik az isztambuli orosz–ukrán tárgyalás, Zelenszkij nem hisz Putyinnak, Trump is szkeptikus

Késik az isztambuli orosz–ukrán tárgyalás, Zelenszkij nem hisz Putyinnak, Trump is szkeptikus

Tarantino lelkes kiabálásával nyitott a cannes-i filmfesztivál

Tarantino lelkes kiabálásával nyitott a cannes-i filmfesztivál

Az Egyesült Államok oltástagadó egészségügyi minisztere senkinek nem ajánlja, hogy egészségügyi tanácsot fogadjon el tőle

Az Egyesült Államok oltástagadó egészségügyi minisztere senkinek nem ajánlja, hogy egészségügyi tanácsot fogadjon el tőle