szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Csaknem 11 ezer fontot (3,3 millió forint) fizetett reklámszlogenért egy megyei rendőrség Nagy-Britanniában.

Cumbria rendőrsége rendelt szlogent egy reklámcégtől, mely nem tudni, mennyi gondolkodás rukkolt ki a "Biztonságosabb, erősebb Cumbria" jelmondattal. Ezt annyira jónak találta a rendőrség, hogy meg is vette, szóvivője azzal indokolta a szlogen szükségességét, hogy általa az emberek könnyebben azonosíthatják a rendőrség jelenlétét. 

A "projekt" bírálói szerint az embereknek bőven elég, ha azt látják valahol kiírva, hogy rendőrség, és jobban szeretnék, ha adópénzüket inkább bűnüldözésre fordítanák, a szlogentől Cumbra nem lesz se biztonságosabb, se erősebb - adta hírül a The Daily Telegraph című lap.

Több mint 347 millió forintot kapott válogatott játékosai után a Fradi focicsapata

Több mint 347 millió forintot kapott válogatott játékosai után a Fradi focicsapata

Az amerikaiak 3521 százalékos vámot akarnak kivetni a délkelet-ázsiai napelemekre

Az amerikaiak 3521 százalékos vámot akarnak kivetni a délkelet-ázsiai napelemekre

Trump fenekestül felforgatná az amerikai diplomáciát, kétszáz éve nem volt ekkora "reform"

Trump fenekestül felforgatná az amerikai diplomáciát, kétszáz éve nem volt ekkora "reform"

Ön is megköszöni a ChatGPT-nek a választ? Sokba kerül az OpenAI-nak az udvariaskodás

Ön is megköszöni a ChatGPT-nek a választ? Sokba kerül az OpenAI-nak az udvariaskodás