szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

A női test az egyik leghatékonyabb és legáltalánosabban használt hirdetési eszköz. Manapság már a politikai kampányokban is bevetik, néha egész komoly sikerrel. Bizonyos pártok azonban még a ciciket is képesek elrontani.

A női mell hatalma végtelen, ez nem kérdés. Mindenféle célokra használják, mert a megfelelő tálalásban biztosan megragadja a figyelmet. A mell bizonyos szempontból még a vaginánál is hatalmasabb erővel bír, mivel sokkal könnyebben prezentálható, a konzervatívabb ízlésű fogyasztók is hajlamosak befogadni a keblek látványát, persze csak ízléses, tisztességes csomagolásban.

Nem csoda, ha egy multifunkciós, mindenre alkalmas marketingeszközben a politika is meglátta a lehetőséget. Nyilván voltak előzmények, mint Cicciolina a maga ártatlan ostobaságával, vagy a meztelen PETA reklámok és a Greenpeace pucér tüntetései. Ám mégis újdonságként hatott, amikor az Obama Girl néven elhíresült Amber Lee Ottinger a mellével kampányolt egy politikai célért. Nem véletlen, hogy korábban ez nem igazán fordult elő, a Bush család tagjaival kapcsolatban nem sok embernek jutna eszébe a szexiség. Persze Obama Girlnek semmi köze nem volt a hivatalos kampányhoz – állítólag. Maradjunk annyiban, hogy mindkét fél jól járt Amber mellével. Obamát megválasztották (pedig ő mondta, hogy nem szép ilyet csinálni), Amber pedig híres lett és nyilván erre vágyott.

Az anarchista és konzervatív mell szerepéről a politikai kampányokban ide kattintva oldashat tovább, és a videókat is megnézheti.

AP
Nem tárgyalnak a MOME hallgatói, amíg a rektor le nem mond

Nem tárgyalnak a MOME hallgatói, amíg a rektor le nem mond

Beer Miklós búcsúzik a nyilvánosságtól, nem ad több interjút

Beer Miklós búcsúzik a nyilvánosságtól, nem ad több interjút

21 orosz katona megadta magát az ukránoknak Kurszkban

21 orosz katona megadta magát az ukránoknak Kurszkban

Retteghet a Google? Pofonegyszerű lett használni a ChatGPT keresőjét

Retteghet a Google? Pofonegyszerű lett használni a ChatGPT keresőjét