szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A spanyolországi Valenciában nyolc hónapon át reklámoztak szexuális szolgáltatásokat a buszok hátulján, mire észrevették, hogy nem illik.

Át kellene gondolni a reklámfelületek hatékonyságát. Ha például sem az autósok, sem a járókelők nem realizálják nyolc hónapon keresztül, hogy a busz hátsóján virító női hátsó egy szexhirdetés, akkor ez vajon mit jelent eladásban? Nem tudni, hogy hányan keresték a feltüntetett szexuális szolgáltatást, azt viszont igen, hogy több mint fél év után egy újságíró figyelt fel a prostitúciót áruló hirdetésre a tömegközlekedési eszközökön. Egy madridi lap dolgozója hívta fel a figyelmet az illetlenségre, és hirtelen mindenki felháborodott, méghozzá országszerte.

Publico.es

A feminsiták őrjöngeni kezdtek, és a katolikus egyház is követelte a szexreklámok eltávolítását a buszokról. Az egyik parlamenti képviselő a buszvállalatot szexizmussal vádolta, a regionális közlekedési miniszter asszony pedig erkölcstelennek tituálálta a körbefurikázott prostihirdetést, írja a Spiegel Online.

A parázs vita után hamar jött a döntés: három nap alatt eltávolították a fizetős szexre csábító feneket a buszokról. És hogy megérte-e a hirdetőnek? Vélhetőleg a felhajtás visszahozta az előző hónapok észrevétlenségét.

Egy fülbe tett mikrofon adhat esélyt egy jobb életre több millió embernek

Egy fülbe tett mikrofon adhat esélyt egy jobb életre több millió embernek

Öt napja csak pornót posztolnak a Jászapáti Római Katolikus Plébánia Facebook-oldalára

Öt napja csak pornót posztolnak a Jászapáti Római Katolikus Plébánia Facebook-oldalára

Százmillió ember teniszezik a világon

Százmillió ember teniszezik a világon

Három fiatal magyar animációs rendező, akire érdemes lesz odafigyelni 

Három fiatal magyar animációs rendező, akire érdemes lesz odafigyelni