szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

A sötétedés miatt reggelig felfüggesztik annak a kisrepülőgépnek a keresését, amely az angol élvonalbeli bajnokságban szereplő Cardiff City labdarúgócsapatának friss igazolásával, Emiliano Salával a fedélzetén tűnt el a radarképekről hétfőn este a La Manche csatorna felett.

A 28 éves argentin támadó a Nantes-tól szerződött a Cardiffhoz, ezért utazott Franciaországból Angliába, de az egymotoros repülőgép pilótája - a rendőrség tájékoztatása alapján - 1500 méteres magasságban kérte, hogy alacsonyabban haladhasson el a Guernsey-szigetnél, majd az ereszkedés közben, 700 méteres magasságnál eltűnt a radarképekről.

Hétfőn este mentőhajók és helikopterek indultak útnak, hogy átvizsgálják a Guernsey-sziget környékét, ám négy órával később fel kellett függeszteniük a keresést az időjárási körülmények romlása miatt. Kedden reggel brit és francia csoportok közösen folytatták a kutatást, délig több mint ezer négyzetméteres területet vizsgáltak át, ám nem találták meg a repülő nyomait, így szerdán reggel tovább kerestek a mentőegységek.

"A gép, amin ülök, mindjárt szétesik" - ez lehetett az eltűnt Premier League-csatár utolsó üzenete

Napkeltekor ismét keresni kezdték azt a kisrepülőt, amely az angol élvonalbeli bajnokságban szereplő Cardiff City labdarúgócsapatának friss igazolásával, Emiliano Salával a fedélzetén tűnt el hétfőn este a La Manche-csatorna felett.

"Kilencórás intenzív kutatás után, amelyben több repülőgépet és egy mentőhajót vetettünk be, nem találtunk nyomot az eltűnt repülőgépről" - fogalmazott közleményében Guernsey rendőrsége. A kommünikében hozzátették: a sötétedés miatt ismét fel kell függeszteniük a kutatást.

A játékost múlt héten klubrekordot jelentő, 17 millió euró (5,4 milliárd forint) körüli összegért igazolta le a Cardiff.

Sala eltűnésének hírére a francia szövetség elhalasztotta a Nantes szerdára tervezett Francia Kupa-mérkőzését, a legjobb 32 között a harmadosztályú Entente Sannois-Saint Gratien lett volna az ellenfél.

Ránk számíthatsz – mi is számítunk Rád!

Hozzátok, az olvasóinkhoz fordulunk, azt kérve, hogy tartsatok ki mellettünk, maradjatok velünk. Ti, ha tehetitek, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt.

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is, minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk NEKTEK!

Koronavírus-fertőzöttek voltak egy sátoraljaújhelyi táborban

Tom Hanks nem tiszteli azokat, akik nem viselnek maszkot

Kaleta Gábor önkéntes orvosi kezelésre jár