szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Wolf Gábor a Marketing Commando internetes portál tulajdonosa kisvállalatoknak ad tanácsot, bővíti marketinggel kapcsolatos ismereteiket tréningein, oktatási anyagain keresztül.

Wolf Gábor a Budapesti Műszaki Egyetem villamosmérnöki, majd a Glasgow melletti Strathclyde University nemzetközi marketing másoddiplomája után több mint 10 évnyi nemzetközi (USA, Anglia, Közép-Európa) marketing igazgatói tapasztalatot szerzett olyan cégek főhadiszállásán és helyi leányvállalatainál, mint a Procter & Gamble, a Xerox, a UPC vagy a Motorola.

Ezután alapította meg a Marketing Commando-t, amely azóta tréningekkel, oktatási anyagokkal, és néha konzultációval, kisvállalatok számára is elérhetővé tegye azt a marketing tudást és eszköztárat, amely a legtöbbjükből hiányzik. Emiatt hírlevelét, a Marketing Magazint több mint 10 000 kisvállalat olvassa.

A cég ügyfelei között elsősorban a nagyközönség számára ismeretlen, azonban a célcsoportjuk számára egyre népszerűbb társaságok szerepelnek. Januártól minden olvasó kérdésére szívesen válaszol, aki tanácstalan terméke, illetve szolgáltatása népszerüsítéséhez megfelelö marketingeszköz kiválasztásában, vagy nem hozzák a kívánt eredményt az általa eddig alkalmazott módszerek. Tegye fel kérdéseit a hvg.hu fórumán.

Jan-Werner Müller: Az oligarchák láthatóbbak, mint valaha. Ez sebezhetőbbé is teszi őket

Jan-Werner Müller: Az oligarchák láthatóbbak, mint valaha. Ez sebezhetőbbé is teszi őket

Rekordgyorsan katapultál a legújabb villany Cadillac

Rekordgyorsan katapultál a legújabb villany Cadillac

Kibertámadás érte a szlovák egészségbiztosítót

Kibertámadás érte a szlovák egészségbiztosítót

Az ötlettől a megvalósult termékig ma már az automatizáción keresztül vezet az út

Az ötlettől a megvalósult termékig ma már az automatizáción keresztül vezet az út