szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Wolf Gábor a Marketing Commando internetes portál tulajdonosa kisvállalatoknak ad tanácsot, bővíti marketinggel kapcsolatos ismereteiket tréningein, oktatási anyagain keresztül.

Wolf Gábor a Budapesti Műszaki Egyetem villamosmérnöki, majd a Glasgow melletti Strathclyde University nemzetközi marketing másoddiplomája után több mint 10 évnyi nemzetközi (USA, Anglia, Közép-Európa) marketing igazgatói tapasztalatot szerzett olyan cégek főhadiszállásán és helyi leányvállalatainál, mint a Procter & Gamble, a Xerox, a UPC vagy a Motorola.

Ezután alapította meg a Marketing Commando-t, amely azóta tréningekkel, oktatási anyagokkal, és néha konzultációval, kisvállalatok számára is elérhetővé tegye azt a marketing tudást és eszköztárat, amely a legtöbbjükből hiányzik. Emiatt hírlevelét, a Marketing Magazint több mint 10 000 kisvállalat olvassa.

A cég ügyfelei között elsősorban a nagyközönség számára ismeretlen, azonban a célcsoportjuk számára egyre népszerűbb társaságok szerepelnek. Januártól minden olvasó kérdésére szívesen válaszol, aki tanácstalan terméke, illetve szolgáltatása népszerüsítéséhez megfelelö marketingeszköz kiválasztásában, vagy nem hozzák a kívánt eredményt az általa eddig alkalmazott módszerek. Tegye fel kérdéseit a hvg.hu fórumán.

„30 vagy 40 éve nem harcoltak” – sok britet magára haragított az amerikai alelnök az ukrajnai békefenntartással kapcsolatos kijelentésével

„30 vagy 40 éve nem harcoltak” – sok britet magára haragított az amerikai alelnök az ukrajnai békefenntartással kapcsolatos kijelentésével

Ha minden iskola így várná a felvételiző gyerekeket, sokkal jobb hely lenne a világ

Ha minden iskola így várná a felvételiző gyerekeket, sokkal jobb hely lenne a világ

Mártha Imre: Már tolonganak a bankok, boldogan finanszíroznák a rákosrendezői beruházást

Mártha Imre: Már tolonganak a bankok, boldogan finanszíroznák a rákosrendezői beruházást

Évek óta várt frissítés érkezett a GTA 5-höz

Évek óta várt frissítés érkezett a GTA 5-höz