szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Wolf Gábor a Marketing Commando internetes portál tulajdonosa kisvállalatoknak ad tanácsot, bővíti marketinggel kapcsolatos ismereteiket tréningein, oktatási anyagain keresztül.

Wolf Gábor a Budapesti Műszaki Egyetem villamosmérnöki, majd a Glasgow melletti Strathclyde University nemzetközi marketing másoddiplomája után több mint 10 évnyi nemzetközi (USA, Anglia, Közép-Európa) marketing igazgatói tapasztalatot szerzett olyan cégek főhadiszállásán és helyi leányvállalatainál, mint a Procter & Gamble, a Xerox, a UPC vagy a Motorola.

Ezután alapította meg a Marketing Commando-t, amely azóta tréningekkel, oktatási anyagokkal, és néha konzultációval, kisvállalatok számára is elérhetővé tegye azt a marketing tudást és eszköztárat, amely a legtöbbjükből hiányzik. Emiatt hírlevelét, a Marketing Magazint több mint 10 000 kisvállalat olvassa.

A cég ügyfelei között elsősorban a nagyközönség számára ismeretlen, azonban a célcsoportjuk számára egyre népszerűbb társaságok szerepelnek. Januártól minden olvasó kérdésére szívesen válaszol, aki tanácstalan terméke, illetve szolgáltatása népszerüsítéséhez megfelelö marketingeszköz kiválasztásában, vagy nem hozzák a kívánt eredményt az általa eddig alkalmazott módszerek. Tegye fel kérdéseit a hvg.hu fórumán.

„120 millió forintból egy egész falut kapok” – a kormányközeli luxustáskák története

„120 millió forintból egy egész falut kapok” – a kormányközeli luxustáskák története

Fiatal, de máris sikeres amerikai katona volt, aki Magyarországon halt meg

Fiatal, de máris sikeres amerikai katona volt, aki Magyarországon halt meg

Eltiltottak két focistát Franciaországban, mert letakarták a homofóbia-ellenes jelvényt a mezükön

Eltiltottak két focistát Franciaországban, mert letakarták a homofóbia-ellenes jelvényt a mezükön

Orbán Ráhel és Vasvári Vivien 1,7 milliós Chanel táskával fotózkodtak

Orbán Ráhel és Vasvári Vivien 1,7 milliós Chanel táskával fotózkodtak