Eltűnnek a szextréfák a Moto X hirdetésekből

Tény, hogy ha valamilyen, szexre utaló fordulat kerül egy hirdetésbe, arra felfigyelnek az emberek.

  • hvg.hu hvg.hu
Eltűnnek a szextréfák a Moto X hirdetésekből

Csütörtökön jelentették be a Google első saját okostelefonját, a Moto X-et, amelynek fejlesztése természetesen összefügg a Motorola felvásárlásával. Nem véletlen, hogy óriási reklámkampány kísérte a Moto X megjelenését, a Motorola Mobility site-ján például külön aloldalt kapott a telefon, ahol hirdetések népszerűsítik.

Azonban ezekben a reklámokban történt némi változás, legalábbis ez derül ki a The Next Web munkatársának Twitter-bejegyzéséből. Matthew Panzarino itt arra hívja fel a figyelmet, hogy a tárhely méretére utaló, a nőket célzó és így bizony kissé félreérthető szlogent már egy egyértelműbbre cserélték ki.

Hasonló dolog történt egy másik hirdetéssel is, itt – ahogy arra a Business Insider utal – a „That’s what she said” utalást hagyták el, amellyel kissé elvették az élét az „Egymást érintsük meg, ne a telefont” üzenetnek.

Gárdos Péter író-rendező: „A Kádár-rendszer kedélyes borzadály volt, a mostani pedig hideglelős borzalom”

Gárdos Péter író-rendező: „A Kádár-rendszer kedélyes borzadály volt, a mostani pedig hideglelős borzalom”

„Olyannyira rímelnek egymással az ifjúkori élményeim és a mai benyomásaim, hogy azt éreztem, ha 1971–1972-ről írok, akkor az olvasó talán ráismer, hogy ugyanez történik most, csak jóval nagyiparibb módszerekkel vernek át minket” – mondja a 77 éves, tíz éve még sikeres filmrendező, aki azóta pályát módosított. A Hamisítók című hatodik regénye az 1970-es évek kommunikációs trükkjeit és ügynökügyeit eleveníti fel.