szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Három új márkanevet regisztrált az LG. Sokatmondó szavakról van szó, amelyek a dél-koreai cég terveire is utalhatnak.

Miért pont az LG ne dolgozna a 2019-es év slágerén, az összehajtható telefonon? Olyannyira költői ez a kérdés, hogy a megbízható jóslatairól ismert Evan Blass már tweetelt is egy fontosat ezzel kapcsolatban.

A napokban további, igaz nem közvetlen megerősítés is született: november 21-én az LG három márkanevet regisztráltatott az EUIPO-nál (az Európai Unió Szellemi Tulajdoni Hivatala): Flex, Foldi és Duplex. Valamennyit a 9-es osztályhoz sorolták, ahol egyébként az okostelefononk tartózkodnak, szóval elképzelhető (bár garancia nincs rá), hogy ezeket a márkaneveket fogja használni az LG jövőbeli telefonjainál.

A Flex amúgy nem is annyira új (van már LG G Flex), azonban a Duplex könnyen kapcsolódhat az LG duplakijelzős, összehajtható telefont leíró szabadalmához. A Foldi (foldable) ugyancsak egy összehajtható készülék megkülönböztető márkaneve lehet. Ha igazak azok az értesülések, hogy az LG akár a januári CES-en bemutathat összehajtható telefont, akkor könnyen lehet, hogy hamarosan találkozhatunk valamelyik márkanévvel a három közül.

Ha értesülni szeretne az LG új mobiljainak bejelentéséről, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!