szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Kollégáink közül ketten is ugyanarról a Wizz Air-címről kaptak levelet pénteken, amelynek tartalma szerint a társaság rendszerében fellépett technikai gond miatt jelszavuk megváltoztatására kérik őket.

Egyelőre nem tudni, a Wizz Air hány utasát érinti az a technikai-biztonsági probléma, ami miatt a társaság hivatalos címéről kiküldött e-mailben azt kérik: mielőbb változtassanak jelszót.

Az e-mail wizzair.com címről érkezett, nem adathalász kísérletről van szó.

A levélben a légitársaság felhívja rá a figyelmet, hogy az érintett felhasználók ne régi jelszavukat adják meg újként. Ilyesmit általában akkor szoktak kérni, ha a szolgáltatás által tárolt kód valamiért (például hackertámadás miatt) veszélybe került.

A kollégáinkhoz érkezett levél érdekessége, hogy mindketten szinte egyszerre kapták meg.

A különös levél miatt megkerestük a Wizz Airt. Azt írták:

Megerősítjük, hogy a mai napon emailben értesítettük felhasználóinkat, hogy átmeneti technikai rendellenességet fedeztünk fel rendszerünkben. A felhasználók személyes adatai egy pillanatra sem voltak veszélyben, a WIZZ fiókok jelszavait elővigyázatosságból állítottuk vissza. A biztonság továbbra is a legfontosabb a Wizz Air számára, és ez utasaink adatainak biztonságát is magába foglalja."

Ha erős, de könnyen megjegyezhető jelszót szeretne magának, itt talál hozzá segítséget.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!