szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Új, az előfizetéshez kapcsolódó szolgáltatásokat és extra ajánlatokat dolgozott ki a Hiper tarifacsomag-családból választó ügyfeleinek a Telenor: több exkluzív ajánlat és készülékszolgáltatás mellett a telefonos ügyfélszolgálaton is gyorsabb kiszolgálást biztosít számukra.

A Hiper tarifacsalád M Net és M Talk, L, L+ és XXL csomagjaira előfizető (meglévő és új) ügyfelek három területen jutnak új előnyökhöz – közölte a szolgáltató.

A Telenor felmérése szerint az ügyfelek kifejezetten igénylik a készülékkedvezményeket, ezért a hiperesek az exkluzív ajánlatok részeként számos, csak számukra elérhető 0 forintos készülékajánlat közül is válogathatnak.

Újdonság az árbeszámítás lehetősége készülékvásárlás során: készülékcsere esetén nem kell kivárniuk a hűségidő végét, hanem akár évente lecserélhetik Hiper tarifával vásárolt készüléküket, a régi árát pedig beszámíthatják az újba. Emellett pedig, ha egy Hiper tarifával vásárolt készülékük megrongálódik, a javításhoz a Telenor díjmentes szervizfutárt biztosít, azaz a javításra szoruló készüléket futár viszi el az ügyfél otthonából és szállítja vissza, igény esetén pedig cserekészüléket is biztosít.

A Telenor felmérése szerint az ügyfélkiszolgálás terén igénylik, illetve nagyra értékelik az elsőbbségi kiszolgálást az ügyfelek, ezért mostantól a Hiper-ügyfelek számára az ügyintézés is könnyebbé válik: a telefonos ügyfélszolgálaton gyorsított ügyfélkiszolgálásban részesülnek. Hogy ez praktikusan mennyivel rövidebb ügyintézési időt jelent, arról nem közölt várható adatot a Telenor.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!