Kiberbiztonság: Meddig kell elkészülnie a kötelező auditnak?
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Megéri Lázárinfóra járni, hátha el lehet kapni a minisztert egy kis kivételezésre. Belák Sándornak sikerült.
„A hétfő mindig nehéz. Reggel vezetői értekezletek, délután parlament és amikor időm van, akkor intézem a Lázárinfón kapcsán felszaporodott ügyeket” – ecsetelte Lázár János közlekedési miniszter a Facebookon, milyen nehéz dolga van a hét első napján.
Majd elmesélte, illetve a videóban bejátszást is mutatnak róla, hogy Pécsett megszólította bizonyos Belák Sándor azzal, hogy mi lenne, ha a 3,5 tonna feletti oldtimereknek nem kellene útdíjat fizetni, mert neki van ilyenje, ráadásul „Debrecenben van vizsgalehetőség, tehát sokat kell útdíjköteles szakaszon közlekedni.”
„Megbeszéltük a kollégáimmal: a 3,5 tonna fölötti oldtimer járműveknek elengedjük az útdíjat. Valószínűleg néhány tucat vagy maximum száz darab ilyen jármű lehet” – mondta Lázár.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Az öröklés előkészítése, a vagyon átruházása bonyolult, tudatosságot igénylő folyamat – különösen akkor, ha működő cég is van a javak között.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A Budai Vár közelében lévő extravagáns étteremnél.
Az olasz kormány folytatja a lavírozást az Egyesült Államok és Kína között.