Étteremmé alakított repülők, sehová sem tartó járatok: így küszködik a légiipar

A költség- és létszámcsökkentés mellett kreatív ötleteket is bevetnek a koronavírus-járvány miatt válságba került légitársaságok.

Étteremmé alakított repülők, sehová sem tartó járatok: így küszködik a légiipar

Fél óra alatt elfogytak a jegyek a Singapore Airlines sehová sem induló járatára. A légitársaság a következő két hétvégére étteremmé alakítja át egyik Airbus A380-as gépét, s a turistaosztályon nettó 50, a business osztályon 300, a fedélzeti lakosztályban 600 szingapúri dollárt (11 500, 69 ezer és 138 ezer forintot) kér a neves séf által összeállított menüért.

Bár a jegyek drágák, a fő cél nem a dollárszázmilliókban mérhető veszteség jelentős mérséklése. „A Covid–19-járvány miatt drasztikusan lecsökkent a járataink száma, és a különleges akciók révén fenn akarjuk tartani a kapcsolatot az utasokkal” – magyarázta a cég vezérigazgatója, aki azt is megemlítette, hogy a légitársaság támogatói két novemberi hétvégén meglátogathatják a kiképzőközpontjukat, és kipróbálhatják a szimulátorokat is.

Farokcsóválásból jeles – az új Superman-film kritikája

Farokcsóválásból jeles – az új Superman-film kritikája

1978 óta egy és ugyanaz a kérdés: lehet-e valaki olyan jó Superman, mint amilyen Christopher Reeve volt Richard Donner filmjében? Bryan Singer és Zack Snyder bicskája beletört, most James Gunn a kutyakártyát is kijátssza, hátha neki sikerül a lehetetlen. Mozikban a 2025-ös Superman.