Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Mi jöhet a francia kormány megbuktatása után? Mi vár Grúziára? Miért tartják minden idők legrosszabb EU-elnökségének a magyart? Válogatásunk a világlapok írásaiból.
Tanácsadóhoz fordult a péti Nitrogénművek több hitelezője, mert nem biztos, hogy vissza tudják kapni a pénzüket a műtrágya gyártó cég jövő májusban lejáró, 200 millió eurós kötvénye után. A Hogan Lovells ügyvédi irodát kérték fel, mivel a kölcsönfelvevő nehéz helyzetben van, részben a földgáz megdrágulása, részben az olcsó orosz konkurencia folytán. Emellett meg kell küzdenie a széndioxid kibocsátásra kivetett adóval is.
Hitelminősítők egyre valószínűbbnek tartják, hogy átütemezik a tartozást, mivel a társaságnak készpénzgondjai vannak, ugyanakkor nincs terve az adósság visszafizetésére. A Standard and Poor’s azt jelentette a héten, hogy a Nitrogénműveknek nincs elegendő forrása a kölcsön kiegyenlítésére.
Bige Zoltán stratégiai igazgató, a tulajdonos fia azt közölte, hogy új hitelt kívánnak felvenni, erről hamarosan tájékoztatják az érintetteket. A törlesztés elhalasztásában viszont nem gondolkodnak.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.