Itt a digitális rendszámtábla, ami szinte bármit megjeleníthet
Rohamosan digitalizálódó világunkban tulajdonképpen csak idő kérdése volt, hogy mikor bukkannak fel az első high-tech rendszámtáblák.
Rohamosan digitalizálódó világunkban tulajdonképpen csak idő kérdése volt, hogy mikor bukkannak fel az első high-tech rendszámtáblák.
Úgy tűnik, az emberi találékonyság határtalan, valaki ugyanis egy naranccsal verte át a Teslát.
Bocsánatkérésre kényszerült a Volkswagen, miután kiderült: a dízelautói által kibocsátott füst hatását majmokon tesztelték.
A héten kétszer is beszéltünk a Suzukiról, de különböző okok miatt. Mutatjuk, mi történt még a héten.
A rendőrség közleménye szerint vasárnap 12.45 körül feloldották a zárást.
Ilyen az, amikor a víz és a hideg egy éjszaka alatt igen komoly károkat okoz egy autóban.
Az amerikai Jeep sosem csinált unalmas autókat, de volt egy-két mellényúlásuk. A legelső Compass pont ilyen volt, fájt ránézni is. Most külsőre ráncba szedték, a tudásával pedig eddig sem volt gond. A kérdés mára csak az maradt, van-e helye a divatterepjárók közt egy ilyen konstrukciónak.
Egy vadonatúj fejlesztésű Hyundai i30 N TCR lehet az új autója.
A Mercedes 300 SL Roadster az idén lesz 60 éves és a Mercedes-Benz Classic Center visszahozta azt az időszakot, egy autó újjáépítésével, amikor ez a jármű versenyeken is szerepelt.
A Lincoln sofőrje nem akarta, hogy igazoltassák, így menekülőre fogta a dolgot.
300 ezer forintot kérnek ezért a nem éppen bejáratós 5-ös BMW-ért. Az árából éves buszbérletet tervez venni az eladó.
A személyautó sofőrje valószínűleg nem nézett a visszapillantóba, mielőtt keresztbe fordult az úton.
A 115 éves motormárkával történt már sok minden, most éppen snowmobilt faragtak egyik típusukból.
Erőhiányban abszolút nem szenved ez a négykarikás sportautó, aminek nem sok ellenfele lehet az utcákon. Vagy inkább a versenypályákon.
A közelmúltban a WTCC-t is megjárt Vestából végre érkezik a sokak által várva várt utcai sportváltozat.
A négyszeres világbajnok most még messze az F1-es pályáktól, de szabadidejében sem disznóvágásokra jár.
Újabb bizonyíték arra, hogy a fiatalosan trendi brit prémiummárka hamarosan leleplezi első villanyautóját.
Évente nagyjából 90 millió autót gyártanak a világon. Egy egyszerű infografikán csodásan látszanak a számok, melyik ország, kontinens, hogyan szerepel ebben az ágazatban.
Régóta pletykálnak egy extrém sportkocsiról, amit a közeljövőben ténylegesen el is készíthet a bajor gyártó.